  • 11. Data: 2012-11-03 01:35:02
    Temat: Re: strona www.anty-komis.pl - co na to prawo?
    Od: a...@g...com

    W dniu piątek, 2 listopada 2012 13:26:06 UTC+1 użytkownik Koziołek napisał:
    > Serwis jak widać raczkuje. Ale czy jest już jakaś rozwinięta tego typu
    > ściana płaczu?
    >
    > No i zawarte w temacie pytanie: nie dobiorą się autorowi do dupy za "szycie
    > butów"?
    >
    > Z harcerskim pozdrowieniem,
    >
    > Koziołek
    >
    > --

    Proponuję lekturę w postaci tekstu zawartego w słupku pod menu, zakładam iż będzie
    ona odpowiedzią dotyczącą formy prawnej zawartych tekstów.

    Jeśli zaś chodzi o wiarygodność Bloga, tutaj nie mnie oceniać. Zakładam jednak iż
    każdy kto wprowadza wpis zapoznał się przez zrobieniem tego z regulaminem bloga oraz
    uzyskał pełną świadomość, iż w wypadku jakichkolwiek oszczerstw nie mających odbicia
    w rzeczywistości bardzo chętnie podam pełne namiary na wpisującego na żądanie organów
    ścigania.

    Jednocześnie jestem przekonany, iż winni nie będą kręcić bata sami na siebie biegając
    ze skargą na prokuraturę :D

    Pozdrawiam
    Właściciel Bloga Anty-Komis