  • 1. Data: 2011-09-12 17:38:25
    Temat: strefy parkowania
    Od: peter <p...@p...com>

    Jutro o 19 w gimnazjum nr 4 bedzie spotkanie
    z radnymi na temat stref parkowania (stare miasto).

    Znowu cos tam wymyslili nowego, tym razem chyba zeby bylo lepiej
    bo bedzie mozna rejestrowac 2 wozy i byc moze bedzie jakis abonament
    dla firm.

    wiec wszyscy narzekacze macie szanse wylac swoje zale na zywo
    albo co najmniej powyzywac mieszkancow.

  • 2. Data: 2011-09-12 17:45:06
    Temat: Re: strefy parkowania
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "peter" napisał:

> [...]
    > [...]
    > wiec wszyscy narzekacze macie szanse wylac swoje zale na zywo

    Ić tam razejm s Kolinom

    JoteR

  • 3. Data: 2011-09-12 19:11:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "peter" <p...@p...com> wrote in message
> [...]
    > dla firm.
    >
    > wiec wszyscy narzekacze macie szanse wylac swoje zale na zywo

    A te wozy to u wójta rejestrować musicie razem z końmi czy konie osobno? ;-)

  • 4. Data: 2011-09-12 19:28:47
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-09-12 19:38, peter pisze:
> [...]
    > dla firm.
    >
    > wiec wszyscy narzekacze macie szanse wylac swoje zale na zywo

    no dobra sorry pomylka, ciekawe co sie stalo z usenetowa
    funkcjonalnoscia usun wiadomosc.

  • 5. Data: 2011-09-12 22:25:04
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-12 21:28, peter pisze:

    > no dobra sorry pomylka, ciekawe co sie stalo z usenetowa
    > funkcjonalnoscia usun wiadomosc.

    dobra, NTG ale wyjatkowo mnie zaciekawilo. tylko jakie miasto? P-ń ?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-09-13 05:21:25
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > dobra, NTG ale wyjatkowo mnie zaciekawilo. tylko jakie miasto? P-ń ?

    Jak gościu nie pisze o mieście, to pewnikiem to WaWa, oni tak maja, myslę,
    że wszystko się kręci wokół jednego miasta;-)

    JA

  • 7. Data: 2011-09-13 09:49:59
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-13, o godz. 07:21:25
    "Jeremiasz" <a...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Jak gościu nie pisze o mieście, to pewnikiem to WaWa, oni tak maja,
    > myslę, że wszystko się kręci wokół jednego miasta;-)

    A reszta kraju ma tak że uważa że miasta nie piszą tylko
    Warszawiacy. :-P Dla Twojej informacji gimnazjum nr. 4 w Warszawie jest
    jakieś 7-8 km od Starówki na Mokotowie - ciut daleko na zebranie z
    mieszkańcami. I raczej warszawiak nie napisze Stare Miasto tylko
    Starówka. Dodatkowo na prawie całej Starówce w Warszawie nie wolno
    legalnie parkować - nie ma też żadnych abonamentów na parkowanie więc
    nie ma co omawiać. I w Warszawie jest jedna strefa a nie strefy
    parkowania. IP nadawcy wskazuje na Kraków i okolice.

    Reasumując - strzeliłeś kulą w płot :-P

    Zdrówko

  • 8. Data: 2011-09-13 13:16:48
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > nie ma co omawiać. I w Warszawie jest jedna strefa a nie strefy
    > parkowania. IP nadawcy wskazuje na Kraków i okolice.

    Oj tam, wyjątek potwierdza regułę;-)

    JA

  • 9. Data: 2011-09-13 13:37:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
> [...]
    > jakieś 7-8 km od Starówki na Mokotowie - ciut daleko na zebranie z
    > mieszkańcami. I raczej warszawiak nie napisze Stare Miasto tylko

    A bo to dużo tam Warszawiaków w Warszawie macie, akurat :-)))

> [...]
    > więc nie ma co omawiać. I w Warszawie jest jedna strefa a nie strefy
    > parkowania. IP nadawcy wskazuje na Kraków i okolice.

    Akurat ten post ewidentnie poszedł na złą grupę.
    Być może adresowany był do *.regionalne.kraków i wtedy
    bezsensowne byłoby podawanie nazwy miasta, nie?
    Co innego jak taki z Warszawki tu pisze że ma do sprzedania
    komórkę, odbiór osobisty i nie poda gdzie :-)

  • 10. Data: 2011-09-13 22:05:30
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-09-13 15:37, Pszemol pisze:
> [...]
    > Co innego jak taki z Warszawki tu pisze że ma do sprzedania
    > komórkę, odbiór osobisty i nie poda gdzie :-)

    brawo lotsonie chodzilo o krk;)
    sory za niepotrzebny watek ale nie moge go skasowac...:D