  • 21. Data: 2009-08-06 09:58:35
    Temat: Re: strefa płatnego parkowania w Gdyni
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Vir pisze:

    > Ciekawe, gdzie mam ten bilet wetknąć tak żeby był widoczny, nikt go nie
    > ukradł i nie rozmoczył się na deszczu. Jak to jest w innych płatnych
    > miastach?

    W Wawie się nie płaci i tyle i nigdy nie było z tym problemu. A motocykl
    możesz zaparkowac w dowolnym miejscu gdzie zostawisz min 1.5m dla
    pieszych, niekoniecznie na wyznaczonych miejscach parkingowych.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2009-08-06 10:11:09
    Od: Monster <m...@o...pl>

    wiadomościnews:h5ds9c$eio$1@news.onet.pl...

    > Koniecznie opowiedz, co się udało. Też mnie bardzo intryguje ten bzdurny
    > przepis.
    >
    > A przy okazji: powiedzmy, że jest parking przy ulicy zastawiony samochodami.
    > Obok bardzo szeroki chodnik. Czy parkowanie motocykla na takim chodniku jest
    > sprzeczne z prawem? Parkuję poza miejscami dla samochodów, ale zostawiam
    > grubo ponad 1.5m dla pieszych.
    >
    > Jak w ogóle wygląda parkowanie motocykla w mieście? Czy można sobie wybrać
    > wygodne miejsce na chodniku?

    Zawsze parkuję w miejscu gdzie się zmieszczę i nie utrudniam,czyli
    przy pachołkach itp,nigdy nie było problemu. Jak to wygląda w Gdyni?są
    wyznaczone miejsca płatne dla puszek, czy cała strefa np centrum jest
    płatna,tzn za kioskiem też chcą kasę??

    Monster

  • 23. Data: 2009-08-06 10:13:43
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Jak to wygląda w Gdyni?są
    > wyznaczone miejsca płatne dla puszek, czy cała strefa np centrum jest
    > płatna,tzn za kioskiem też chcą kasę??
    >
    > Monster

    Cała strefa, czyli wszystkie drogi publiczne wewnątrz. Specjalnie dziś
    czytałem kodeks, podwórka i chodniki także są drogą publiczną. Nie są
    nią tylko oznakowane drogi wewnętrzne.

    Vir

  • 24. Data: 2009-08-06 10:14:35
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-08-06 10:58, Użytkownik Prze__mek napisał:

    > Na dzień dzisiejszy nie ma obowiązku posiadania telefonu, więc raczej ten
    > pomysł nie wypali ;)

    Obowiązku posiadania motocykla z zamykanym miejscem do prezentacji
    kwitka też podobno nie ma ;)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-08-06 10:23:11
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 06 Aug 2009 07:14:18 +0200, Vir <a...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Ciekawe, gdzie mam ten bilet wetknąć tak żeby był widoczny, nikt go nie
    > ukradł i nie rozmoczył się na deszczu.

    Normalnie, bierzesz furgonetkę, zamykasz motocykl w furgonetce a
    za szybą bilet na motocykl. I drugi na furgonetkę.

    > Jak to jest w innych płatnych miastach?

    W Warszawie ani w Poznaniu motocykle nie płacą.

    W Londynie też nie płaciły, ale jakiś czas temu władze Westminster (czyli
    w zasadzie centrum) wprowadziły płacenie za postój motocykli i na
    razie to się utrzymało, płaci się komórką dla motocykla o danym numerze
    rejestracyjnym.

    > Vir
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 26. Data: 2009-08-06 10:24:31
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Obowiązku posiadania motocykla z zamykanym miejscem do prezentacji
    > kwitka też podobno nie ma ;)

    zly argument: tak samo, jak nie ma obowiazku parkowania w centrum

    --
    ania

  • 27. Data: 2009-08-06 22:51:27
    Temat: Re: Moze komus uda sie dodzwonic do Weissa?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Hinek pisze:
    > Sytuacja jest absurdalna. To jakas pojebana
    > kraina nonsensu.

    Siema,

    podobne (kretyńskie) przykłady można (niestety) mnożyć...
    Z dzisiejszej autopsji...
    we wrześniu chcemy jechać na zagraniczny zlot, tym razem do ojczyzny
    Drakuli... ;)
    Nie byłem pewny czy musimy mieć paszporty, więc zadzwoniłem do... Biura
    Paszportów.

    Zapytałem miłą Panią czy jadąc do Rumunii muszę mieć paszport, bo mój
    skończył ważność kilka lat temu a mam sprzeczne informacje co do wjazdu
    na sam D.O.

    I co usłyszałem...? ;)
    "Proszę Pana od kiedy jesteśmy w U.E. nie dostaliśmy żadnych informacji,
    wytycznych, itp.
    To czy do któregoś kraju wymagany jest paszport lub nie dowiadujemy
    się... (prywatnie) od naszych Klientów, proszę zadzwonić na lotnisko
    Okęcie, ale dla pewności proszę wyrobić paszport..." ;););)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 28. Data: 2009-08-07 05:35:11
    Od: n...@s...com

    On Fri, 07 Aug 2009 00:51:27 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Nie byłem pewny czy musimy mieć paszporty, więc zadzwoniłem do... Biura
    >Paszportów.

    biuro paszportow sie zajmuje wydawaniem dokumentow, a nie sprawdzaniem
    czy informowaniem gdzie paszport jest wymagany. Cos jakbys poszedl do
    urzedu miasta, wydzial ewidencji ludnosci (ci od dowodow) i sie
    dopytywal do ktorej knajpy nie pozwola Ci wejsc bez dowodu ;>

    >Zapytałem miłą Panią czy jadąc do Rumunii muszę mieć paszport

    MSZ publikuje poradnik Polak za granica.
    http://tinyurl.com/msz-romania
    i tam trzeba było szukać,

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 29. Data: 2009-08-07 05:36:02
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 7 Sie, 00:51, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Nie byłem pewny czy musimy mieć paszporty, więc zadzwoniłem do... Biura
    > Paszportów.

    No ale co w tym dziwnego? Pani w Biurze Paszportow jest od wydawania
    paszportow, a nie od posiadania informacji, ktory kraj ich wymaga a
    ktory nie. Rozsadniej jest zadzwonic do ambasady rumunskiej i sie
    dowiedziec. Co nie zmienia faktu, ze ambasada rumunska moze miec
    zupelnie inne informacje niz rumunska policja czy celnicy:/ Ale w tym
    drugim przypadku zwykle pomocy udzielaja zmarli prezydenci z kraju po
    drugiej stronie albo ktosie z eurobanknotow.

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 30. Data: 2009-08-07 05:41:36
    Od: n...@s...com

    On Thu, 6 Aug 2009 22:36:02 -0700 (PDT), scibor1 <s...@e...pl>
    wrote:

    >zupelnie inne informacje niz rumunska policja czy celnicy:/ Ale w tym

    Na szczescie rumunska policja jest mocno cywilizowana, a celnicy
    sympatyczni. Najgorsze co mnie od nich spotkalo to podpuszczenia do
    dania na gume przy wjezdzie i 'drum bun' ;)

    pozdr
    newrom