  • Data: 2009-08-06 10:23:11
    Temat: Re: strefa płatnego parkowania w Gdyni
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 06 Aug 2009 07:14:18 +0200, Vir <a...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Ciekawe, gdzie mam ten bilet wetknąć tak żeby był widoczny, nikt go nie
    > ukradł i nie rozmoczył się na deszczu.

    Normalnie, bierzesz furgonetkę, zamykasz motocykl w furgonetce a
    za szybą bilet na motocykl. I drugi na furgonetkę.

    > Jak to jest w innych płatnych miastach?

    W Warszawie ani w Poznaniu motocykle nie płacą.

    W Londynie też nie płaciły, ale jakiś czas temu władze Westminster (czyli
    w zasadzie centrum) wprowadziły płacenie za postój motocykli i na
    razie to się utrzymało, płaci się komórką dla motocykla o danym numerze
    rejestracyjnym.

    > Vir
    Leslie
    --