  • Data: 2009-08-06 22:51:27
    Temat: Re: Moze komus uda sie dodzwonic do Weissa?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hinek pisze:
    > Sytuacja jest absurdalna. To jakas pojebana
    > kraina nonsensu.

    Siema,

    podobne (kretyńskie) przykłady można (niestety) mnożyć...
    Z dzisiejszej autopsji...
    we wrześniu chcemy jechać na zagraniczny zlot, tym razem do ojczyzny
    Drakuli... ;)
    Nie byłem pewny czy musimy mieć paszporty, więc zadzwoniłem do... Biura
    Paszportów.

    Zapytałem miłą Panią czy jadąc do Rumunii muszę mieć paszport, bo mój
    skończył ważność kilka lat temu a mam sprzeczne informacje co do wjazdu
    na sam D.O.

    I co usłyszałem...? ;)
    "Proszę Pana od kiedy jesteśmy w U.E. nie dostaliśmy żadnych informacji,
    wytycznych, itp.
    To czy do któregoś kraju wymagany jest paszport lub nie dowiadujemy
    się... (prywatnie) od naszych Klientów, proszę zadzwonić na lotnisko
    Okęcie, ale dla pewności proszę wyrobić paszport..." ;););)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V