  • 11. Data: 2011-06-08 13:03:04
    Temat: Re: straze wiejskie przeginaja
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> [...]
    > zwiÄ&#65533;zane z komputerami i telekomunikacjÄ&#65533; ;-> ) odpowiadania
    straszakom
    > na przysyĹ&#65533;ane do firmy "zdjÄ&#65533;cia".
    >
    > PĂłki co dwie sztuki - poprzednie 65/50 a teraz 62/50.
    >
    > Ciekawe, co jest wiÄ&#65533;kszÄ&#65533; motywacjÄ&#65533;: tak bardzo im
    siÄ&#65533; nudzi, czy teĹź
    > gminy sÄ&#65533; w aĹź tak tragicznej sytuacji finansowej?
    >
    > I bardziej praktycznie: biorÄ&#65533;c pod uwagÄ&#65533; trend nastÄ&#65533;pne
    przyjdzie
    > 59/50... Jak wyglÄ&#65533;da od strony formalnej to ograniczenie karania za
    Poniżej 10/h do 50 zł. Na 50 nie działa do 55/h. Teoretycznie od 56 do 60
    mandat w przedziale 10-50 zł. Z tego co napisałeś wynika że to ludzkie pany.
    Czepiają się w opisywanym przypadku przekroczeń większych niż 20%. Przy 50/h
    mierzą z dokładnością 3%.

  • 12. Data: 2011-06-08 13:26:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Dlatego jak już mandat jest nieunikniony, to warto zapłacić te 80zł więcej
    > kosztów sądowych. A strasznikowi powiedzieć "wal się, nie będę twojej
    > gminy sponsorował.".

    I pojedziesz w tym celu np na drugi koniec Polski ?

  • 13. Data: 2011-06-08 13:50:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał(-a):

    > Sądów Grodzkich już zdaje się nie ma. Sprawą zajmuje się Sąd Rejonowy
    > właściwy dla miejsca popełnienia wykroczenia.

    To lipa. Dla dzikiej radości i samej satysfakcji nie fatygowałbym się
    np. z Ustrzyk Górych do Świnoujścia. Gdyby to miało być miejsce
    właściwego dla miejsca mojego zamieszkania, to inna sprawa.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2011-06-08 13:56:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:isnkdp$ad9$1@news.dialog.net.pl...

    > Sądów Grodzkich już zdaje się nie ma. Sprawą zajmuje się Sąd
    > Rejonowy właściwy dla miejsca popełnienia wykroczenia.

    Z tym ze zalatwia to w drodze sprawy zaocznej, wydaje wyrok
    nakazowy i wystarczy go odebrac z poczty i na niego nie odpowiadac.

    To oczywiscie w wersji prostej, gdy dostanie konkretne oskarzenie
    na osobe.
    W przypadku gdy auto firmowe ... no to nie wiem, prezesa oskarza o
    niewskazanie ?

    A w przypadku niewskazania, to jakie jest miejsce popelnienia
    wykroczenia ?

    No chyba ze odpowiednio duza firma i macie tam odpowiednia komorke
    mataczenia, prezes odpowiada ze samochody sa powierzone dyr d/s
    administracji, ktoremu niniejszym przekazuje pismo, ten odpowiada
    ze niniejszy pojazd jest powierzony dyr odzialu w Lublinie,
    ten ze byl na urlopie i nie wie kto jezdzil :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-06-08 19:37:00
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > kontroli ruchu drogowego (w zakresie w jakim mogą) było jednym z
    > głupszych pomysłów. Bo teraz oni nie robią nic innego tylko nabijają

    Głupi pomysł? Wątpię, przecież dostali uprawnienia aby nabijać kasę.
    Czysty zysk.

    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 16. Data: 2011-06-08 21:05:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-08 09:12, Andrzej Ława pisze:
    > ...przeginają z fotoradarami.
    >
    > Ostatnio przypadło mi dodatkowe zadanie (jako że w pewnym sensie
    > związane z komputerami i telekomunikacją ;-> ) odpowiadania straszakom
    > na przysyłane do firmy "zdjęcia".
    >
    > Póki co dwie sztuki - poprzednie 65/50 a teraz 62/50.

    No mi dwa tygodnie temu błysnęło jak jechałem rzeczywiste 57-58/50.
    Ale póki co nic nie przyszło :)

  • 17. Data: 2011-06-08 22:51:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 08 Jun 2011 21:05:59 +0200, Tomasz Pyra wrote:

    >No mi dwa tygodnie temu błysnęło jak jechałem rzeczywiste 57-58/50.
    >Ale póki co nic nie przyszło :)

    Kapelusznicy :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-06-08 22:53:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2011 11:35, Robert_J pisze:

    > Owszem, wybrałbym, gdybym był prywatną firmą nastawioną na zysk. Ale SM
    > i SG nie są firmami utworzonymi po to, żeby generować zysk, tylko po to,
    > żeby służyć społeczeństwu ;-))). Osobiście uważam, że nadanie SM praw do

    1. serve the public trust
    2. protect the innocent
    3. uphold the law

    ;->

    Ale niestety - chcieliśta kapitalizmu, to dostaliśta kapitalizm ;->

    Policja (i podobne organa) działają niemalże jak wielka korporacja -
    włącznie z chorymi redukcjami etatów, zwłaszcza w zakresie patroli
    lokalnych.

  • 19. Data: 2011-06-08 23:49:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-08 22:51, J.F. pisze:

    > Kapelusznicy :-)

    CB radio :)

    Tyle że nie spodziewałem się że ktoś tak nisko ustawi FR.

    Wychodzi więc na to, że rację mają ci co przed FR zwalniają do 10km/h
    poniżej ograniczenia :)

    A czy straż gminna może karać za inne wykroczenia poza prędkością które
    można uwiecznić FR (gadanie przez komórkę, jazda bez świateł, jazda bez
    pasów?), bo może fotki cykało każdemu jak leci niezależnie od prędkości?

  • 20. Data: 2011-06-09 17:54:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>

    > I pojedziesz w tym celu np na drugi koniec Polski ?

    Ale po co jechać? Dostaniesz wyrok w trybie nakazowym.

    BTW. można złożyć pismo, żeby przenieść sprawę do swojego sądu rejonowego -- sąd
    odległy często się przychyli bo mu to robotę odejmuje :)

    pzdr
    \SK