  • Data: 2009-08-06 08:29:38
    Temat: Re: stłuczka parkingowa
    Od: scibor1 <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sie, 09:43, saj <z...@g...com> wrote:

    > [...]
    >
    > Z ciekawosci: dlaczego zgodziles sie, zeby Cie nacieli na 2000?
    > pzdr,
    > saj

    Moze dlatego, ze mu sie spieszy bo chce jeszcze w tym sezonie
    posmigac.
    Ja chcialem od Hestii 5000zl, kazali mi sie pocalowac w dupe ale ze
    mialem czas zeby sie nie piescic to po 3 latach procesowania sie
    zaplacili mi 15tys. I mojemu adwokatowi jeszcze 3000zl. Jak widac albo
    wolno sie ucza albo za duzo poszkodowanych im odpuszcza.

    scibor
    czarna perla CBF500