  • 1. Data: 2011-02-24 12:16:43
    Temat: stery pod WinMe dla wifi pcmcia TL-WN310G, pomocy
    Od: "Gacek" <w...@N...gazeta.pl>

    na cd sa tylko dla xp/2000/vista !
    a na takim starym lapsie acer travelmate 212tx
    (celeron 800, 10GB HDD, 375MB ram) jest teraz windows me

    czy w ogóle pod tą kart e znajde stery pod tego windowsa ME ?

    czy pierdolnąć i zainstalować XP-ka ?
    a czy pójdzie na tej konfiguracji ?

  • 2. Data: 2011-02-24 12:52:13
    Od: wozniak grzegorz <g...@w...pl>

    Gacek wrote:

> [...]
    > (celeron 800, 10GB HDD, 375MB ram) jest teraz windows me
    >
    > czy w ogóle pod tą kart e znajde stery pod tego windowsa ME ?

    z tego co widzę to jest na atherosie 5211, sprubój może tego:
    http://download2us.softpedia.com/dl/b5acbe9e20bc97f3
    06e67536e7b8c353/4d6653af/300017717/drivers/others/a
    theros%204.2.2.14%20whql.exe

  • 3. Data: 2011-02-24 13:40:04
    Od: "Gacek" <w...@g...pl>

    > z tego co widzę to jest na atherosie 5211, sprubój może tego:

    dzięki, ale ciekawe, ze w sieci znalazłem że to układ Atheros AR2417

  • 4. Data: 2011-02-24 14:01:29
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-02-24 14:40, Gacek pisze:

    > dzięki, ale ciekawe, ze w sieci znalazłem że to układ Atheros AR2417

    To zle znalazles .

  • 5. Data: 2011-02-24 14:48:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gacek" napisał w wiadomości grup
    czy pierdolnąć i zainstalować XP-ka ?
    a czy pójdzie na tej konfiguracji ?

    Nasz na xp licencję?

  • 6. Data: 2011-02-24 16:35:44
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 15:48:03 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Gacek" napisał w wiadomości grup
    > czy pierdolnąć i zainstalować XP-ka ?
    > a czy pójdzie na tej konfiguracji ?
    >
    > Nasz na xp licencję?

    Z zadanego pytania wynika, ze Ty nie masz nawet licencji na uzywanie
    wlasnego mozgu, jezeli takowy posiadasz...