  • 31. Data: 2011-11-23 09:20:00
    Temat: Re: sterowniki do starego geforce
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Trollujesz czy na prawdę jesteś tak upośledzony umysłowo?

    z Platformy czy co?

  • 32. Data: 2011-11-23 09:20:49
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ludzie podeślijcie mi sprawdzone i działające sterowniki do Gerofce2 MX,
    będę zobowiązany - skoro te z nvidi nie działają

    q...@g...pl

  • 33. Data: 2011-11-23 12:55:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" napisał w wiadomości grup
    > ludzie podeślijcie mi sprawdzone i działające sterowniki do Gerofce2 MX, będę
    > zobowiązany - skoro te z nvidi nie działają
    >
    > q...@g...pl

    ftp://download.nvidia.com/Windows/

    A teraz za przeproszeniem wypierdalaj stąd skoro ciężko ci poświęcić 10 sekund
    na szukanie.

  • 34. Data: 2011-11-24 14:30:03
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" napisał:

    > a jak mam to sprawdzić?

    Na scalaku jest napis/napisy. Ewentualnie odpal Everesta i znajdź dane karty.
    Zawartość mojego CD to ok. 70 MB. Można się uprzeć wrzucać w kawałkach na
    e-mail.

    Remek

  • 35. Data: 2011-11-24 14:53:09
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Na scalaku jest napis/napisy.

    Chlopak ma problem z banalnym pobraniem
    sterownikow ze strony producenta, a Ty mu
    polecasz zdejmowac radiator??

    Aha - przy okazji - nie "chipset" a "chip".

    > Ewentualnie odpal Everesta i znajdź dane karty.

    Everest nie powie wiele wiecej, niz plakietka na karcie,
    ktora (przypomne) glosi "geforce 2 mx".
    Wszystkie odmiany 2 MX sa obslugiwane prze te same
    pakiety sterownikow.

    Najnowsza wersja przeznaczona dla windows 98 to 81.98.
    Jesli beda z nia jakiekolwiek problemy, to na podanym
    juz w tym watku FTP sa wszystkie wersje archiwalne.
    Mozna wiec oddac dwumiesiecznemu sie szalenstwu
    eksperymentow z detonatorami serii 6 czy 7.

    BTW: co to sa "regulacje analogowe"?

    > Zawartość mojego CD to ok. 70 MB.
    > Można się uprzeć wrzucać w kawałkach na
    > e-mail.

    Pomoze mu to jak jasny piernik, jesli np. okaze sie ze
    sterowniki producenta _karty_ sprawdzaja ID produktu.

    pozdrawiam i EOT,
    Vituniu.

  • 36. Data: 2011-11-25 15:22:26
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Vituniu" napisał:

    > przy okazji - nie "chipset" a "chip".

    http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=90129

    http://windows7forum.pl/chipset-nvidia-a-karta-grafi
    czna-ati-t-9027.html

    Do tej pory sądziłem, że coś wiesz i lubisz polemikę, ale okazujesz się niestety
    tępaczkiem.

    > BTW: co to sa "regulacje analogowe"?

    Poducz się.

    PLONK