  • 11. Data: 2011-11-22 12:39:06
    Temat: Re: sterowniki do starego geforce
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Zastanów się trochę nad sobą.

    ale mi z tym dobrze, a że to przeszkadza PO to ich problem...

  • 12. Data: 2011-11-22 12:55:58
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" napisał:

    > może mnie Ktoś poratować najnowszymi sterownikami do geforce2 mx do windows
    > 98 se?

    Dlaczego najnowszymi? Są o wiele gorsze od tych starych. Przećwiczyłem to
    praktycznie. Mam CD ROM z kompletem sterowników NVIDIA z 2000r. Instalator sam
    się odpala po włożeniu płyty do napędu. Identyfikuje kartę i OS. Instaluje
    właściwe drivery, które działają idealnie. Mają nakładkę do regulacji
    analogowych.

    Remek

  • 13. Data: 2011-11-22 12:59:45
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > ale mi z tym dobrze, a że to przeszkadza PO to ich problem...

    Też nie lubię PO, ale Twoje braki umysłowe to Twój problem i to akurat
    nie jest winą PO.

    1. Napisałeś na grupę o sprzęcie szukając oprogramowania
    2. Znalezienie tego czego szukasz jest proste. Nie musisz szukać
    sterowników do konkretnie do Geforce 2 mx. Cała masa detonatorów
    obsługiwała Twoją kartę.
    3. I jeszcze na dodatek się kłócisz
    4. Gdzie to teraz podpisują identyfikatorami? Nie masz jakiegoś imienia,
    nazwiska, ksywy?

  • 14. Data: 2011-11-22 14:10:45
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jag20f$7e9$1@node2.news.atman.pl...

    > nie dopisałem, ze mam też te wszystkie strony zablokowane na firewallu,
    > debile z PO karzą instalować a z drugiej blokują, co za idiotyzm...

    bo te debile karzą za każdy błąd

  • 15. Data: 2011-11-22 15:41:40
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Dlaczego najnowszymi? Są o wiele gorsze od tych starych. Przećwiczyłem to

    chodziło mi o najnowsze obsługujące, może Ktoś ma i mógłby podesłać?

  • 16. Data: 2011-11-22 16:40:51
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jag0c4$5ob$1@node2.news.atman.pl...
    > może mnie Ktoś poratować najnowszymi sterownikami do geforce2 mx do
    > windows 98 se?

    http://downloads.guru3d.com/download.php?cat=10&sort
    =0&page=6

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2011-11-22 18:21:20
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    nie ma nikt detonatora do windows 98 se z czasów geforce2 mx? serio ciężko
    to znaleźć, wszystko od XP, może Ktoś mógłby podesłać?

    q...@g...pl

  • 18. Data: 2011-11-22 18:41:06
    Od: Kobzdej <k...@p...bum>

    W dniu 22.11.2011 19:21, identifikator: 20110701 pisze:
    > nie ma nikt detonatora do windows 98 se z czasów geforce2 mx? serio
    > ciężko to znaleźć

    Nie wiem co w tym ciężkiego, "leżą" na oficjalnej stronie Nvidii,
    dokładnie wersja 81.98 z 21.12.2005. (Hint: Legacy)

  • 19. Data: 2011-11-22 18:54:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kobzdej" napisał w wiadomości grup
    > Nie wiem co w tym ciężkiego, "leżą" na oficjalnej stronie Nvidii, dokładnie
    > wersja 81.98 z 21.12.2005. (Hint: Legacy)

    Ja tam najnowsze widzę jako 93.71 z 2.1.2006.

  • 20. Data: 2011-11-22 19:17:54
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    > Ja tam najnowsze widzę jako 93.71 z 2.1.2006.

    Coz... pora zatem do okulisty ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu