  • 1. Data: 2014-05-04 14:27:17
    Temat: sterownik z ethernetem
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    Ktoś wie jak czymś takim się steruje:
    http://allegro.pl/avt966-b-karta-przekaznikow-z-inte
    rfejsem-ethernet-i4148535678.html
    ?
    jak napisac program pod windę do sterowania czyms takim?

    ogólnie ma Ktoś może pełen artykuł ze schematem i programem?

  • 2. Data: 2014-05-04 15:02:07
    Temat: Re: sterownik z ethernetem
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 02:27 PM, tusk, donald tusk wrote:
> [...]
    > jak napisac program pod windę do sterowania czyms takim?
    >
    > ogólnie ma Ktoś może pełen artykuł ze schematem i programem?

    przeplacisz lepiej kup arduino 30 PLN + 17PLN ethernet 10mbps na spi +
    przekazniki 20zl (4 sztuki) czyli za wszystko dasz niecale 70zl

  • 3. Data: 2014-05-04 15:04:56
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-05-04 14:27, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    > jak napisac program pod windę do sterowania czyms takim?
    >
    > ogólnie ma Ktoś może pełen artykuł ze schematem i programem?

    Pod winmde to najlepiej jakies http

  • 4. Data: 2014-05-04 15:05:55
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a możesz mi powiedzieć skąd zasysać soft do arduino?
    widziałem na ich stronie jakieś IDE, co to jest?
    widziałem też na allegro jakieś książki o arduino, warte coś polecenia?

  • 5. Data: 2014-05-04 15:06:36
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    >przeplacisz lepiej kup arduino 30 PLN + 17PLN ethernet 10mbps na spi +
    >przekazniki 20zl (4 sztuki) czyli za wszystko dasz niecale 70zl

    Pytający wyraźnie pyta o program pod Windows.
    A ty w tym temacie nie jesteś za mocny.
    Ne sugerujesz chyba, że najlepszym wyjściem jest zmiana systemu na Linux.

  • 6. Data: 2014-05-04 15:11:33
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

> [...]

    >jak napisac program pod windę do sterowania czyms takim?

    >ogólnie ma Ktoś może pełen artykuł ze schematem i programem?

    Jest to karta przekaźnikowa nadzorowana przez stronę internetową.
    Czyli przez przeglądarkę za pomocą protokołu http, ew. https.

    Program zrobić nie problem.
    Trzeba tylko wysłać do serwera ( karty) polecenia takie jak przeglądarka.
    Włącznie z logowaniem, sesją, itd.
    Wszystko zależy od tego jak zbudowana jest strona zarządzająca kartą.

  • 7. Data: 2014-05-04 15:12:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jak coś takiego szybko sklecić, jakie gotowe moduły i soft do nich?

  • 8. Data: 2014-05-04 15:18:13
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    jak coś takiego szybko sklecić, jakie gotowe moduły i soft do nich?

    Pod linuksa się nie wypowiadam :)

    A pod windę ... Visual Studio Express + C# za darmo.
    A jak ... no to troszkę trzeba poczytać, pobawić się , i pójdzie.

  • 9. Data: 2014-05-04 15:23:10
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-04 15:06, Akond ze skwak pisze:

> [...]
    > Ne sugerujesz chyba, że najlepszym wyjściem jest zmiana systemu na Linux.

    "ogólnie ma Ktoś może pełen artykuł ze schematem i programem? "
    Pytał więc też o szczegóły umożliwiające zrobienie i zaprogramowanie
    płytki. Dostał poradę żeby skorzystał z Arduino, to będzie mu łatwiej.
    Odpowiedź całkiem sensowna i na temat.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2014-05-04 15:30:23
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-04 15:12, tusk, donald tusk pisze:
    > jak coś takiego szybko sklecić, jakie gotowe moduły i soft do nich?

    Przecież to jest kit AVT966. W postaci płytki i kompletu elementów (w
    tym zaprogramowany procek) kosztuje 160 zł. To są chyba te gotowe
    moduły. Możesz kupić samą płytkę i procek za jakieś 80 zł.

    --
    pozdrawiam
    MD