  • Data: 2009-02-11 00:54:07
    Temat: Re: sterowanie urządzeniami el. przez PC?
    Od: Madz <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 21:17:01 +0100, gargamel napisał(a):

    > a jak komp sie zawiesi to co wtedy?:O)
    > dlatego urzywanie kompa w roli sterownika jest troszke niepoważne

    Dlaczego? W sumie to przypadek pewnego rodzaju awarii, taka sama awaria
    moze dopasc jakis mikrokontroler. Szansa na zawieszenie podobna jak przy
    innym sprzecie (jesli dobrze jest wszystko skonfigurowane i przemyslane).
    Dodatkowo jak ktos chce juz cos bardzo pewnego, to mozna sobie jakis
    zewnetrzny watchdog zmajstrowac. A mozliwosci PC w porownaniu z "golym" uP
    sa nieporownywalnie wieksze. Nawet na glupim windowsie XP w zasadzie
    zawieszalnosc jest znikoma - u mnie restarty/resety ograniczaja sie tylko
    do aktualizacji oraz zaniku zasilania.

    m.