  • Data: 2011-09-26 06:52:20
    Temat: Re: statywy fotograficzne
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-25 19:29, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Czy istotnymi elementami statywu sa:
    > -ostre koncowki zamiast gumek na stopkach (??) nozek.
    > - poziomica
    > Jak czesto to wykorzystujecie?
    > Przy okazji znalazlem fajny statyw podrozniczy za nieduze pieniadze:
    > Hama Traveller Pro
    > Ma i gumki i ostre koncowki, prosta poziomice, glowice z szybkozlaczka i
    > ogolnie robi dobre wrazenie. Cena 199 w Vobisie (nieco wiecej w
    > Saturnie).

    nóżki jednak lepiej na teren gumowe - przynajmniej na skały. jak statyw
    ma stać stabilnie, to jednak nie mogą się nóżki zapadać - a przy
    szpicach mogłyby się zapadać.

    poziomica - wskazana np. przy panoramach - ja mam wbudowaną w
    statyw:
    http://fotozakupy.pl/statyw/benro-c-068-m8-bez-glowi
    cy,9903s

    bardzo dobry statyw, lekki, stabilny, choć drogi, ale wszystkie węglowe
    są drogie...

    generalnie poziomica to raczej do fotek jest niepotrzebna (mam w
    wizjerze tzw. linie kadrowania i wg tych linii można spokojnie zrobić
    fotkę wyrównaną - jedynie w panoramach, gdzie stawiam statyw i czasem
    się dziwię, że ten poziom jest zupełnie inaczej niż mi się wydawało, że
    statyw stoi "równo"

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl