  • Data: 2010-12-07 15:48:56
    Temat: Re: statyw a stabilizacja
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-07 13:04:26 +0100, T...@s...in.the.world said:

    > Mhm.
    > To wez ze soba ciezki, kilkukilogramowy statyw na dluzsza (wielodniowa)
    > piesza wycieczke.
    Wg Twojego rozumowania, samochód który trzeba pchać też jest lepszy od
    braku samochodu.
    Zastanów się. PO CO nosić lekki chybotliwy statyw? Po to, aby włączać
    stabilizację? To po co mi statyw w ogóle? Jeżeli stawiam aparat na
    statyw, to zakładam, że się nie poruszy. Jeżeli mam przypuszczać że się
    jednak poruszy, to wybacz.

    > Zdaje sie ze nie rozumiesz.
    Rozumiem doskonale.

    > Nie ma idealnych statywow (jak zreszta wielu innych rzeczy).
    Oczywiście, że nie ma. Pełna zgoda.

    > W szczegolnosci - idealnie stabilnych statywow w kazdych waunkach.
    > Wiec twoje zerojedynkowe podejscie jest troche bez sensu.
    No to wyjaśnij mi nie zerojedynkowo, użyj fuzy logic. Jak sobie
    wyobrażasz ocenę czy w tym momencie użyć VR czy nie? Tego się
    zwyczajnie nie da zrobić.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam