  • Data: 2009-12-02 13:53:54
    Temat: Re: [statyw] Czy jest coś takiego?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Uncle Pete" <p...@a...waw.pl> napisał:

    > A trzymałeś tę głowicę w rękach? Ja trzymałem kilka i to całkowita
    > loteria z jakością samej głowicy (tego mechaizmu kulowego).

    Mam taką - używam z monopodem. Kosztowała chyba coś koło 60 czy 70zł. KMule
    nie chodzi zbyt płynnie, ale do monopodu - gdzie chodzi mi tylko o zgrubne
    wcześniejsze ustawienie kąta pochylenia podstawy aparatu względem kolumny
    monopodu - wystarcza w zupełności. Biorąc pod uwagę cenę - można kupić w
    celu zdemontowania po czym wyrzucić kulę i zostawić sam tylko adapter
    szybkiego mocowania - ten jest OK.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)