  • From: Marek <n...@p...adresu.mail>
    Subject: Re: starter play fresh za granicą
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 25 Dec 2010 14:36:01 +0000

    Cześć michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying
    Sat, 25 Dec 2010 13:10:52 +0100 w <news:if4n0c$jm5$1@news.onet.pl>
    napisałeś:

    > 2)Zwykle starter chce na początku pokonfigurować i w ogóle, playowy
    > również przy pierwszym logowaniu wywołuje smsy konfiguracyjne i na
    > moment aktywuje połączenie danych (podejrzewam że mu to w roamingu nie
    > wychodzi)

    karta sim dostała dane konfiguracyjne, telefon uprzejmie zapytal czy je
    zainstalowac, zainstalowałem dostarczone dane.
    Roaming działa, skoro mogę na ten playowy numer zadzwonić i odebrac
    połączenie przychodzące. nie mogę tylko nigdzie zadzwonic.
    Wczesniej miałem tak-tak (oddałem komuś), potem orange (wygasł, bo nie
    doładowałem na czas), teraz wziałem play wyłącznie ze względu na roczny
    okres ważności od dowolnego doładowania. Nie analizowałem innych
    parametrów, wydawało mi się oczywiste, że aktywne i doładowane konto nie
    sprawi zadnych kłopotów.
    BTW. karta sim play jest inna niż pozostałe, które znam - zestaw styków
    jest jakiś taki ograniczony a całość pola styków nie jest kształtu
    kwadratu tylko prostokąta, jest węższa. zupełnie nie chce też zadziałac
    np. w nokii 5230. Czemu?
    I nie, nie denerwuje się z powodu zainwestowanych/zmarnowanych 15zł,
    poproszę kogoś o wysłanie mi innego startera. Jednak ciekawi mnie czemu
    operator ma takie dziwne ograniczenia i czy jest jednak mozliwosc
    uruchomienia tego dziwadła w UK.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek