  • 1. Data: 2011-12-13 21:58:34
    Temat: starsza dobra k.dzwiekowa do PC?
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Witam. Chcialbym zakupic jakas dobra karte muzyczna do mojego PC. Niestety
    wbudowana karta faluje dzwiek... Nie wiem czy to wina sterow czy wynik
    przetaktowanej magistrali...? Pomyslalem o jakiejs k. dzwiekowej. Czy
    teraz zakup np AUDIGY ma sens? Jesli tak to jaki model wchodzi w gre? Mam
    2.1 glosniki MODECOM. Czy moze kupic XONAR, aby naciszyc sie w przyszlosci
    dzwiekiem lub juz teraz na sluchawkach? Czy pomiedzy xonar a audigy bedzie
    duza roznica w jakosci dzwieku? mam Windows 7. Pozdr. J.

  • 2. Data: 2011-12-13 23:12:42
    Temat: Re: starsza dobra k.dzwiekowa do PC?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 13.12.2011 jackkk <j...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > dzwiekiem lub juz teraz na sluchawkach? Czy pomiedzy xonar a audigy bedzie
    > duza roznica w jakosci dzwieku? mam Windows 7. Pozdr. J.

    Jak masz w PC ISA to może Gravis Ultrasound ;D Ale chyba w7 nie pociągnie z
    braku driverów.

  • 3. Data: 2011-12-13 23:19:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Sergiusz Rozanski" napisał:

    > Jak masz w PC ISA to może Gravis Ultrasound ;D
    > Ale chyba w7 nie pociągnie z braku driverów.

    Windows 7 nie pociągnie na komputerze z szyną ISA.
    Co najwyżej popełźnie...

    JoteR

  • 4. Data: 2011-12-13 23:38:33
    Od: Vituniu <v...@g...com>

    > Windows 7 nie pociągnie na komputerze z szyną ISA.
    > Co najwyżej popełźnie...

    Oj... Czyzby? :P
    http://www.profipc.pl/plyty_atx/mb_950.php

    (No co? Cena nie byla warunkiem brzegowym... :P)

    Tylko ze sterownikami faktycznie kiepsko.
    Byly jakies WDM pisane, ale IIRC skonczylo sie na wczesnej becie kolo
    roku 2000.

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 5. Data: 2011-12-13 23:48:34
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-13 22:58, jackkk pisze:
> [...]
    > dzwiekiem lub juz teraz na sluchawkach? Czy pomiedzy xonar a audigy bedzie
    > duza roznica w jakosci dzwieku? mam Windows 7. Pozdr. J.

    Prawde mowiac nie zdazylo mi sie uslyszec dobrej karty wszystkie jakie
    mialem okazje slyszec to generatory dziwkow swieszczopodobnych.

    Slychac w glosnikach podkreconych na max'a.

  • 6. Data: 2011-12-13 23:50:09
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 13.12.2011 Vituniu <v...@g...com> napisał/a:

> [...]
    >
    > Tylko ze sterownikami faktycznie kiepsko.
    > Byly jakies WDM pisane, ale IIRC skonczylo sie na wczesnej becie kolo

    Mam gdzieś jeszcze klona gf1, wywalałem śmietnik isa-owy, ale ten rodzynek
    został :)

  • 7. Data: 2011-12-14 00:14:50
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 13.12.2011 NoTak <g...@z...gov.pl> napisał/a:

    > Prawde mowiac nie zdazylo mi sie uslyszec dobrej karty wszystkie jakie
    > mialem okazje slyszec to generatory dziwkow swieszczopodobnych.
    >
    > Slychac w glosnikach podkreconych na max'a.

    Podejrzewam że 'dziwki' świerszczopodobne pojawiają się we
    wzmacniaczu, a nie w karcie. Po prostu zasilacz wzmacniacza mówi
    "dość" i puszcza membranę na max wychyłach - kiepski wzmacniacz.

  • 8. Data: 2011-12-14 02:02:19
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-12-14 01:14, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Podejrzewam że 'dziwki' świerszczopodobne pojawiają się we
    > wzmacniaczu, a nie w karcie. Po prostu zasilacz wzmacniacza mówi
    > "dość" i puszcza membranę na max wychyłach - kiepski wzmacniacz.

    To ciekawa teoria jest ale jak ktos jest gluchy to takie teorie plodzi.

  • 9. Data: 2011-12-14 07:47:30
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl>

    NoTak wrote:

    > Prawde mowiac nie zdazylo mi sie uslyszec dobrej karty wszystkie jakie
    > mialem okazje slyszec to generatory dziwkow swieszczopodobnych.
    >
    > Slychac w glosnikach podkreconych na max'a.

    zgadzam się w 100%
    jak mam odtwarzacz CD i dam pause i głosniki na full to mam cisze.
    tak powinno być!
    Gdy do wzmacniacza poczłączam komputer to zawsze słyszę tam
    koncert dzwięków świeszczopodobnych własnie :)
    i to zarówno na kartach za 100 i 600 zł

  • 10. Data: 2011-12-14 08:42:57
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-14 08:47, Rafal wrote:

> [...]
    > tak powinno być!
    > Gdy do wzmacniacza poczłączam komputer to zawsze słyszę tam
    > koncert dzwięków świeszczopodobnych własnie :)

    Czy przy podpieciu swiatlowodem jest to samo?