  • Data: 2012-08-05 18:36:27
    Temat: Re: starenki tel. potrzebny - konkretna użytecznosc
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Franc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1tyzxzl4ya6ko$.1gai3j0pjr5dz.dlg@40tude.net...
    > Witam grupę,
    >
    > Poszukuję dowolnego modelu (czym starszy tym lepszy - tym zapewne tańszy)
    > telefony, który potrafi sam odebrać połączenie przychodzące po iluś-tam
    > dzwonkach.
    >
    > Chcę ten telefon zostawić w domu całkowici wyciszony, żeby od czasu do
    > czasu podsłuchać nianę od dzieci - co robi, jak się odzwya itp.
    >
    > Myślałem, że powinien to potrafić każdy dowolny telefon. Pożyczyłem jakąś
    > Nokię (5130) i nie ma. Czego szukać? OP dowolny, byleby kosztował nie
    > więcej niż kilka piwek.
    >
    > Jakieś podpowiedzi?

    Sprawdzone rozwiazanie: telefon z symbianem i aplikacje CarPack oraz VoxTrack.

    CarPack - program docelowo przeksztalca telefon w zestaw glosnomowiacy w aucie, ale
    spokojnie moze sluzyc do odsluchania dzwiekow z otoczenia.Wymaga jedynie wlasciwej
    konfiguracji. Program moze wyciszyc dzwonek, automatycznie odbierac i konczyc
    polaczenie po uplywie dowolnego czasu, wylaczac samego siebie w ustalonym wczesniej
    czasie, nie pozostawiajac sladow aktywnosci w telefonie.

    VoxTrack - program pozwala automatycznie rejestrowac w telefonie powyzsze polaczenia,
    aby odsluchac je pozniej wszystkie razem w dogodnej chwili. Zapisuje nagrane pliki w
    formatach: AMR, WAV, MP3.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "