  • 11. Data: 2012-05-19 22:55:16
    Temat: Re: stare dyskietki
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 12-05-19 22:42, Pszemol pisze:

    > No to może ktoś pójdzie dzięki temu po rozum do głowy...
    I ogłosi przetarg na Zip-Drives + nośniki? :D

    Pozdrawiam,
    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 12. Data: 2012-05-19 23:41:32
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 19.05.2012 22:22, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Pendrive'y, CD-R
    One mają autostart w którym lubują się wirusy, robaki i inne konie
    trojańskie.

    > oraz sieć lokalna są zabronione? Ciekawa polityka.

    No to akurat dziwne, że nie mają smarthosta w nacie.

    Michoo

  • 13. Data: 2012-05-20 00:01:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Butek,

    Saturday, May 19, 2012, 10:55:16 PM, you wrote:

    > I ogłosi przetarg na Zip-Drives + nośniki? :D

    Mam do dzisiaj sprawnego i podłączonego ZIP-Drive'a ale w czasach
    dysków terabajtowych nosnik 250MB jest... zabawny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2012-05-20 00:20:13
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    > Hello Butek,
    >
    > Saturday, May 19, 2012, 10:55:16 PM, you wrote:
    >

    > Mam do dzisiaj sprawnego i podłączonego ZIP-Drive'a ale w czasach
    > dysków terabajtowych nosnik 250MB jest... zabawny.

    No bez przesady, 250 to zbyt nowoczesne, ogłoszą przetarg na oryginalne
    zip100 ;) Mój, podłączany jeszcze przez port równoległy, niestety umarł
    na click-of-death, ale jakoś nie mam sumienia go wyrzucać, pardon,
    utylizować :)

  • 15. Data: 2012-05-20 00:21:49
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Michoo <m...@v...pl> napisał(a):
    > One mają autostart w którym lubują się wirusy, robaki i inne konie
    > trojańskie.

    Jak ktoś nie aktualizuje Windowsa to tak.
    http://www.dobreprogramy.pl/Bezpieczne-autouruchamia
    nie-takze-w-XP-i-Viscie,Aktualnosc,14243.html

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 16. Data: 2012-05-20 00:22:15
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):
    > Mam do dzisiaj sprawnego i podłączonego ZIP-Drive'a ale w czasach
    > dysków terabajtowych nosnik 250MB jest... zabawny.

    Ja mam pendrive 15 MB :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2012-05-20 00:27:09
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > Pendrive'y, CD-R oraz sieć lokalna są zabronione? Ciekawa polityka.

    Zdarza sie - wiem cos o tym...

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 18. Data: 2012-05-20 00:40:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja mam pendrive 15 MB :)

    No popatrz - nawet taki mały to około 10 dyskietek 3 i 1/2 cala :-)

  • 19. Data: 2012-05-20 01:11:28
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):
    > No popatrz - nawet taki mały to około 10 dyskietek 3 i 1/2 cala :-)

    Dlatego też nie rozumiem po co komuś dyskietka :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2012-05-20 01:21:22
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Michoo napisał:
    [..]
    > One mają autostart w którym lubują się wirusy, robaki i inne konie
    > trojańskie.

    Masz racje, przez dyskietki wirusy się nie roznosiły/szą

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html