  • 21. Data: 2024-07-17 20:37:25
    Temat: Re: stara idea nowe hardware
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    >> Gotowiec za grosze
    >> https://allegro.pl/oferta/lapka-elektryczna-na-komar
    y-muchy-osy-lapka-na-baterie-owadobojcza-do-domu-160
    21586626

    > Tylko takie cztery musiałbym dać, albo więcej. Ale to jest jakaś opcja.

    Krzyżówka wiatraka z paletką :)
    https://demotywatory.pl/5258909/Trzeba-sie-umiec-ust
    awic

    > Tylko że tam jest ciąg powietrza, to by mi wiatrak spaliło :(

    Ale ogień skierować na chmurę komarów. Im więcej ich spopielisz tym niej
    ich będzie...bo odstraszanie nie zmienia ich liczby przecież :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2024-07-17 22:53:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    >>
    > Ale ogień skierować na chmurę komarów. Im więcej ich spopielisz tym niej
    > ich będzie...bo odstraszanie nie zmienia ich liczby przecież :)

    Na komary tylko elektrofumigator.
    Kto twierdzi, że moskitiera w oknie pomaga czy inne cuda znaczy się, że
    nie ma komarów.
    Nawet moskitiera nad wyrem nie jest w 100% skuteczna.
    Wiem, bo w tej materii jestem ekspertem. Z 30 lat temu temu nie siedział
    bym przy otwartym oknie i świetle tak jak teraz. Ale wymyślono
    elektrofumigatory i wróciła chęć do życia. :)
    Obecnie coś się pozmieniało w klimacie a może polikwidowali rowy
    melioracyjne i te ścierwa prawie nie pojawiają się.

    Robert

  • 23. Data: 2024-07-17 23:33:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Jul 2024 21:17:36 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > danych, pewnie FPGA by trzeba, laser kilka watów ) i zobaczył co z
    > tego

    Kilka watów? Co z bezpieczeństwem otoczenia? Ja już nawet nie pytam o
    ludzi/zwierzęta i ich oczy. Strzał kilkuwatowym laserem nie
    "zatrzyma" się na komarze ale poleci dalej i będzie niszczyło
    delikatne rzeczy w pokoju, zasłonkę, firankę, tapetę.... Masz 4
    ściany tylko z betonu? Bo farbę na ścianie też odbarwi.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2024-07-18 13:36:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jul 2024 22:53:11 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Na komary tylko elektrofumigator.
    > Kto twierdzi, że moskitiera w oknie pomaga czy inne cuda znaczy się, że
    > nie ma komarĂłw.
    > Nawet moskitiera nad wyrem nie jest w 100% skuteczna.

    Hm, przeciez przez moskiere nie przelecą.

> [...]
    > Obecnie coś się pozmieniało w klimacie a może polikwidowali rowy
    > melioracyjne i te ścierwa prawie nie pojawiają się.

    u mnie elektrofumigator sie sprawdzał, ale ja prawie nie miałem
    komarĂłw.

    We wrocławiu czasem robią opryski przeciw komarom, w miejscach
    wylęgania.

    No ale nie tylko miasta na świecie.

    J.

  • 25. Data: 2024-07-18 13:51:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.07.2024 o 13:36, J.F pisze:

    > Hm, przeciez przez moskiere nie przelecą.

    Takie sprytne nie są. Ale jak wchodzi się do łóżka, zdarzało się, że
    wleciał.
    A siatka w oknach to skuteczna, ale one po ludzku drzwiami.

    > u mnie elektrofumigator sie sprawdzał, ale ja prawie nie miałem
    > komarów.

    Dziwne, że na muchy nie działa.

    > We wrocławiu czasem robią opryski przeciw komarom, w miejscach
    > wylęgania.

    Sąsiadce robili oprysk drzew ozdobnych, ale nie wiem czy przed chorobą
    drzewa czy na komary.

  • 26. Data: 2024-07-18 18:49:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 17 Jul 2024 22:53:11 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Na komary tylko elektrofumigator.

    Ale elektrofumigator jest zabójczy dla zwierząt wodnych. Jak się ma
    akwarium nie można tego używać.

    > Nawet moskitiera nad wyrem nie jest w 100% skuteczna.

    Którędy przenikają?

    --
    Marek

  • 27. Data: 2024-07-19 06:45:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.07.2024 o 18:49, Marek pisze:

    > Ale elektrofumigator jest zabójczy dla zwierząt wodnych. Jak się ma
    > akwarium nie można tego używać.

    Na szczęście nie musiałem wybierać.

    > Którędy przenikają?

    Podczas wchodzenia.

    Robert

  • 28. Data: 2024-07-19 13:18:51
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale ogień skierować na chmurę komarów. Im więcej ich spopielisz tym niej
    > ich będzie...bo odstraszanie nie zmienia ich liczby przecież :)

    To prościej opalarki użyć. Rozpalam nią grilla to i komary rozpalę :D

    --
    -Dlaczego Ameykanie nie wysyłają blondynek w kosmos?
    -Bo jak jedną blondynkę wystrzelono w kosmos, to gdy zobaczyła nadlatujący

  • 29. Data: 2024-07-19 13:20:31
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > delikatne rzeczy w pokoju, zasłonkę, firankę, tapetę.... Masz 4
    > ściany tylko z betonu? Bo farbę na ścianie też odbarwi.

    Walka wymaga poświęceń...

    --
    -Skąd wiadomo, że Ziemia jest okrągła?
    -Jak to skąd!? Wystarczy popatrzeć na globus.

  • 30. Data: 2024-07-20 19:52:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Kilka watów? Co z bezpieczeństwem otoczenia?

    Nie ma problemu raczej. "Strzał" trwa ułamek sekundy ale co ważniejsze
    nie ma możliwości żeby się odbył w kierunku czegokolwiek innego niż
    komar. Kwestia sposobu detekcji.

    > ludzi/zwierzęta i ich oczy. Strzał kilkuwatowym laserem nie "zatrzyma"
    > się na komarze ale poleci dalej i będzie niszczyło delikatne rzeczy w
    > pokoju, zasłonkę, firankę, tapetę....

    W grę wchodzi raczej tylko dywan ( montaż na suficie ) ale nie sądzę,
    żeby to było w stanie zagrozić jakiemukolwiek dywanowi.
    No ale nawet gdyby - to nożyczkami też można się skaleczyć i nikt nie
    pozywa producenta.