  • 11. Data: 2024-07-16 07:18:56
    Temat: Re: stara idea nowe hardware
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:b8f32e2b-65d8-49d7-b2cf-354f6bc54278@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Na działeczkę wiatraczek polecam.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=RECPlFsswa8

    o Chesus

    metoda brute force wind wall
    tylko chyba hałas

    ale jeśli jest party i gra muzyka to ok

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 12. Data: 2024-07-16 11:59:26
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Na działeczkę wiatraczek polecam.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=RECPlFsswa8
    >
    > Głośno trochę, ale daje radę. Nic innego nie daje. Mogę wylać na siebie
    > całą muggę z 50% deet a i tak te latające sukinsyny będą do mnie lgnęły.

    Nie kuś, bo mam większy wiatrak :D...jakbym go rozpędził to bym drzewa
    powyrywał :D

    Tak nawiasem OFF daje u mnie radę a ciekawostką jest, że jesli osy i
    szerszenie robią sobie gniazda, to posikanie miejsc OFFem trzyma przez
    miesiąc te skurwysyny z dala.

    https://allegro.pl/oferta/off-przeciw-komarom-i-kles
    zczom-spray-100ml-15642315331
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2024-07-16 17:08:12
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > o Chesus
    >
    > metoda brute force wind wall
    > tylko chyba hałas

    Hałasuje wściekle. Ale działa. A i na gorące dni jest jak znalazł.

    > ale jeśli jest party i gra muzyka to ok

    Takie party w ciągu 5 lat było jedno :D Generalnie grill, kultura, śpiew
    ptaków, te sprawy.

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie:

  • 14. Data: 2024-07-16 17:14:21
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie kuś, bo mam większy wiatrak :D...jakbym go rozpędził to bym drzewa
    > powyrywał :D

    Ta turbina wiatrowa? Ile ona ma mocy?

    > Tak nawiasem OFF daje u mnie radę a ciekawostką jest, że jesli osy i
    > szerszenie robią sobie gniazda, to posikanie miejsc OFFem trzyma przez
    > miesiąc te skurwysyny z dala.

    Os u mnie raczej nie ma, a jak są, to mi nie przeszkadzają. Są tylko
    komary. I żrą jak wściekłe. Nie wiem, może mam dla nich dobrą krew. Albo
    za dużo oddycham (lgną do CO2). Teraz jest gorąco więc się pocę,
    szczególnie jak coś robię, i do tego też mogą lgnąć, ale jak jest chłodno
    a ja leżę w hamaku to nie ma dużej różnicy. Tzn. jest, jak włączę wiatrak.

    Tam jeszcze będzie moskitiera na wlocie i jakiś spryskiwacz (ręczny) z
    izopropanolem (albo po prostu wódką, cokolwiek co je wytłucze).

    Jakiś dalszy plan to dwie cienkie metalowe, delikatnie przesunięte
    względem siebie siateczki, odseparowane jakimś plastikowym separatorem i
    podłączone pod napięcie (typowy układ, kondensator zasilany z wysokiego
    napięcia przez rezystor i rozładowywany przez komara, oczywiście z
    separacją od sieci), plus dodatkowo źródło UV w środku, żeby je
    przyciągać. A nawet licznik wyładowań sobie zrobię, a co.

    --
    Mrówek ucieka z lasu i nagle na swej drodze spotyka leśniczego :
    - Co się stało? - pyta leśniczy

  • 15. Data: 2024-07-16 17:54:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ta turbina wiatrowa? Ile ona ma mocy?

    2KW :)

> [...]
    > separacją od sieci), plus dodatkowo źródło UV w środku, żeby je
    > przyciągać. A nawet licznik wyładowań sobie zrobię, a co.

    Wspomniana "packa z Biedry" tak działa. Lubię sobie machnąć i tak ładnie
    strzelają :]

    Gotowiec za grosze
    https://allegro.pl/oferta/lapka-elektryczna-na-komar
    y-muchy-osy-lapka-na-baterie-owadobojcza-do-domu-160
    21586626

    :D Burn it...czasem dla zabawy tak robiłem. Brałem lakier do włosów w
    sprayu i zapalniczkę...ale można zbudować sobie lepszy miotacz ognia. To
    co prawda jest już holocaust ale działa :) Chmura komarów zamienia się
    popiół :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2024-07-16 21:17:36
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    wy tu śmichy chichy se robicie a ja mam w szufladzie od lat leżące
    materiały teoretyczne na zrobienie tego w działającej wersji. Znaczy w
    nieco innej postaci - bo zrobić toto działające w "volumenie
    przestrzeni" ciężko ale w postaci kurtyny już spoko.

    Sprawa była badana solidnie ( nie przeze mnie ) były nawet testy z
    wykrywaniem i "odstrzeleniem" laserem. Byłoby bezpiecznie i skutecznie (
    bez skojarzeń ) przypuszczalnie.

    Problem jest taki, że urządzenie, które byłoby w stanie chronić kilka m2
    musiałoby kosztować ładne kilkaset euro, żeby był sens to produkować.
    Chyba za drogo, żeby się sprzedawało masowo. Pewnie dlatego tego nikt
    nie robi dotąd...

    Żeby człowiek miał czas, którego nie ma, to by zrobił prototyp ( nie
    prosty, bo to jednak precyzyjna optyka poczebna i szybkie przetwarzanie
    danych, pewnie FPGA by trzeba, laser kilka watów ) i zobaczył co z tego
    będzie.

    No ale skąd ten czas wziąść ( nie poprawiać, Pawłowicz tak mówi to chyba
    wie ).

  • 17. Data: 2024-07-16 23:15:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v75gae$22mpp$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Tak nawiasem OFF daje u mnie radę a ciekawostką jest, że jesli osy
    > i szerszenie robią sobie gniazda, to posikanie miejsc OFFem trzyma
    > przez miesiąc te skurwysyny z dala.

    Nie psikajcie ich bo przylecą mutanty
    wielkości wróbla ;)

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 18. Data: 2024-07-16 23:29:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.07.2024 o 23:15, PiteR pisze:

    > Nie psikajcie ich bo przylecą mutanty
    > wielkości wróbla ;)

    Kupiłem sobie ostatnio "umarexa" z lunetką :) Będę im odstrzelał uszy :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2024-07-16 23:38:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Kupiłem sobie ostatnio "umarexa" z lunetką :) Będę im odstrzelał uszy :)

    BTW, jakiś czas miałem u siebie gniazdo szerszeni koło domu. Wpadały do
    kuchni przez uchylone okno. Lubiłem wtedy brać "broń"/replika Desert
    Eagle z mocną sprężarką, na plastikowe kulki i odstrzelać im ten gupi
    łeb :) Zajebista zabawa :) Żodyn nie przeżył polowania, żodyn :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2024-07-17 13:50:59
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Gotowiec za grosze
    > https://allegro.pl/oferta/lapka-elektryczna-na-komar
    y-muchy-osy-lapka-na-baterie-owadobojcza-do-domu-160
    21586626

    Tylko takie cztery musiałbym dać, albo więcej. Ale to jest jakaś opcja.

> [...]
    > sprayu i zapalniczkę...ale można zbudować sobie lepszy miotacz ognia. To
    > co prawda jest już holocaust ale działa :) Chmura komarów zamienia się

    Tylko że tam jest ciąg powietrza, to by mi wiatrak spaliło :(

    --
    Egipskie rekiny widziały już naprawdę sporo, ale ruskich ze słowami :
    "O! Delfiny!" boją się do dzisiaj.