  • 1. Data: 2024-07-15 22:53:32
    Temat: stara idea nowe hardware
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kiedyś o tym rozmawialiście

    działo laserowe :D

    https://www.instagram.com/reel/C8NOjHSIvip/

    --
    Piter

    mp3DirectCut - genialny edytor mp3 i aac
    https://mpesch3.de

  • 2. Data: 2024-07-15 23:10:33
    Temat: Re: stara idea nowe hardware
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.07.2024 o 22:53, PiteR pisze:
    > kiedyś o tym rozmawialiście
    >
    > działo laserowe :D
    >
    > https://www.instagram.com/reel/C8NOjHSIvip/

    Długa broda.

    Robert

  • 3. Data: 2024-07-15 23:11:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.07.2024 o 22:53, PiteR pisze:
    > kiedyś o tym rozmawialiście
    >
    > działo laserowe :D
    >
    > https://www.instagram.com/reel/C8NOjHSIvip/

    14 lat temu :)

    https://youtu.be/BKm8FolQ7jw
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2024-07-15 23:40:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v743b7$20dua$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > 14 lat temu :)
    >
    > https://youtu.be/BKm8FolQ7jw

    komentarze

    @sweetcisteen
    3 years ago
    "From under the skin, you can see her probing, looking for a blood vessel"
    How did you even film that.

    @cushtun
    2 years ago
    Those little humans who are living inside us recorded it

    @lekeAchgeketum
    2 years ago
    It's a microcamera from their COVID-19 vaccination.

    :D

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 5. Data: 2024-07-16 00:03:28
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.07.2024 o 23:40, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > @lekeAchgeketum
    > 2 years ago
    > It's a microcamera from their COVID-19 vaccination.

    Nie podniecaj, bo se zrobię lasera i Ci wyślę filmik :) Generalnie to
    zainstalowałem sobie siatki w oknach i mam wyjebane. Kupiłem też
    "paletkę elektryczną" w Biedrze i daje radę jak coś wleci. Polecam.
    Koszt niewielki ale nie mam w okolicy wylęgarni moskitów. Na działce
    wypierdalam do domu przed zachodem więc mam wyjebane :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2024-07-16 00:59:57
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-07-15 o 22:53, PiteR pisze:
    > kiedyś o tym rozmawialiście
    >
    > działo laserowe :D
    >
    > https://www.instagram.com/reel/C8NOjHSIvip/

    Chińce coś skanują z kosmosu światłem widzialnym:
    https://www.youtube.com/watch?v=CiRfvowZ6qU
    Rok temu dali się przyłapać co widać w drugiej minucie, pionowe zielone
    prążki.

    USAńce ciągle rozwijają działka laserowe na statkach. Już przestałem
    śledzić do ilu kW doszli.

  • 7. Data: 2024-07-16 01:17:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.07.2024 o 00:59, alojzy nieborak pisze:
    > USAńce ciągle rozwijają działka laserowe na statkach. Już przestałem
    > śledzić do ilu kW doszli.

    Musisz umierać chyba...ale... Sztabki złota coraz droższe i dla słoika
    uciekajo. Muszę Cię jednak pocieszyć, ceny mieszkań spadajo więc za
    jakieś 2 lata masz szansę stać się "hybrydowym polakiem" :) wtedy
    dopiero zyskasz na atencji, z poziomu zakotwiczenia na stałe w DC :)
    Dopiero potem, będziesz rogryzany merytorycznie, Teraz jesteś brednią :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2024-07-16 03:25:08
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Koszt niewielki ale nie mam w okolicy wylęgarni moskitów. Na działce
    > wypierdalam do domu przed zachodem więc mam wyjebane :)

    Na działeczkę wiatraczek polecam.

    https://www.youtube.com/watch?v=RECPlFsswa8

    Głośno trochę, ale daje radę. Nic innego nie daje. Mogę wylać na siebie
    całą muggę z 50% deet a i tak te latające sukinsyny będą do mnie lgnęły.

    --
    Przychodzi żaba do lekarza. Lekarz pyta:
    - Co pani dolega?

  • 9. Data: 2024-07-16 06:55:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 15 Jul 2024 21:53:32 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > https://www.instagram.com/reel/C8NOjHSIvip/

    Ten radar podejrzany. Raz widać "zabawkowy" czujnik ultradźwiękowy
    zbliżeniowy za 15bzl z allegro (większość z nich ma błąd sprzętowy
    powodujący fałszywe echo gdy czujnik jest na otwartej przestrzeni).
    Drugi raz widać płaski radar mikrofalowy, jeśli z auta to taki
    komara raczej nie zobaczy.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2024-07-16 07:16:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:almarsoft.8117493836347735891@news.chmurka.net

    user Marek pisze tak:

> [...]
    > powodujący fałszywe echo gdy czujnik jest na otwartej przestrzeni).
    > Drugi raz widać płaski radar mikrofalowy, jeśli z auta to taki

    tak :D

    Pancyr na komary

    --
    Piter