    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: stacje oszukuja
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 21 Apr 2020 17:59:56 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jak pisalem - moje bardzo zmiennie pala. I chyba nie z winy
    > dystrybutorow.

    No i co z tego ze zmiennie pala?
    Zmiennie = nieoszacowalnie (niewyliczalnie)?

    > 84 litry to on ma nominalnie.
    > Ile tam wchodzi to nie wiesz, poki kiedys nie zmierzysz dokladnie.
    > A sie miesci w wezu ?

    No dokładnie, 300kkm przejechałem tym autem i nie wiem ile ma zbiornik.
    Wez ty sie puknij...
    Nominalnie to on ma 80 ale wchodziło wiecej.
    Ale nie 90, pomijam juz to ze takie tankowanie musiałoby oznaczac ze
    przyjechałem dokładnie na ostatniej kropli paliwa a tak nigdy nie robię
    bo szkoda pomp paliwa.

    > Czyli -
    > a) losowe zjawisko, czy
    > b) inny kierownik
    >
    >:-)

    Albo rozpierdalajacy sie dystrybutor.
    No ale tak jak powiedział Cavallino - w druga strone jakos nigdy nie
    dodają.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'