  • Data: 2009-01-06 22:27:19
    Temat: Re: ssd a zwykły dysk
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Piter wrote:

    > Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    > wiadomości news:4963c37e$1@news.home.net.pl...
    > tak się zastanawiam o ile przedłużyć (na baterii) może działanie
    > podpięcie dysku ssd do laptopa,

    Zastąpienie? Może w niektórych sytuacjach skrócić, pisałem
    o tym tutaj:
    http://www.aspire1.pl/2008/07/07/dyski-ssd-zuzywaja-
    wiecej-pradu/

    > a wiesz co to wat? jednoska mocy,

    Myślałem całe życie na zajęciach z elektroniki, że to
    Wojskowa Akademia Techniczna... Dziękuję za sprostowanie.

    > nie, nie takich jak ma harry potter,
    > więc jeszcze raz
    > jakie są tak naprawde moce (czynne, bo innych nie da rady pobrać przy
    > prądzie stałym) takich dysków podczas zapisów i podczas spoczynku ?

    W podanym linku jest, że są sytuacje, gdy zapotrzebowanie na
    Wojskową Akademię Techniczną jest większe w przypadku SSD.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,