  • 21. Data: 2012-12-20 11:04:13
    Temat: Re: sroda piatkowo
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-12-19 19:53, Tomasz Pyra pisze:

    > Jak to co?
    > Wezwanie do wskazania kierującego, mandat 500zł.
    > Jak się nie zgadzasz, to pokażą Ci ważne homologacje urządzeń i doliczą
    > koszty sądowe :)

    IMHO Wystarczy byle jaki rzeczoznawca, który zaświadczy, że tym autem
    nie mógł przekroczyć bariery dźwięku...

  • 22. Data: 2012-12-20 11:34:56
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-20 11:04, Robson pisze:

    > IMHO Wystarczy byle jaki rzeczoznawca, który zaświadczy, że tym autem
    > nie mógł przekroczyć bariery dźwięku...

    a czy teoretycznie mógłby z takiej prędkości wyhamować? jeśli tak to
    mógł go teoretycznie zczipować i osiągnąć taką prędkość ;) to że teraz
    nie osiąga takiej prędkości nie oznacza że w dniu zdarzenia nie mógł jej
    osiągnąć ;)

    Lukasz

  • 23. Data: 2012-12-20 12:43:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2012-12-19 18:16, Bogus pisze:
    > a skąd ten cytat ?

    Jako że niektóre lemingi obrazki olewają a do głowy wchodzi im słowo
    pisane trzeba cytować, cytować i jeszcze raz cytować "jaśnie nam
    panującego" :-)

  • 24. Data: 2012-12-20 12:52:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2012-12-19 22:34, ToMasz pisze:
    > 1. Co Was obchodzi niedoszły morderca w ...na przykład BMW który
    > dostanie mandat na odcinku pomiarowym?
    > 2. jeśli chcecie aby Panstwo nie wtrącało się w Wasze sprawy, głosujcie
    > za tym żeby PAnstwo nie opłacało Wam szpitali, emerytur, rent.... W
    > przeciwnym wypadku, o czym pisze za każdym razem, nawet 1promil poprawy
    > bezpieczeństwa jest wart każdej inwestycji. KAŻDY Z WAS obciążony
    > odpowiedzialnością za ten 1 promil postąpiłby identycznie. To prosta
    > matematyka
    > ToMasz

    To ja znowu to samo. :-)
    Co roku ginie 6 tys. ludzi na raka nie z powodu braku pieniędzy tylko z
    powodu złego nimi rozporządzania i niekompetencji urzędników. Leczy się
    koszmarnie drogo beznadziejne przypadki. Wiem tu też trochę mentalność
    ludzka zawodzi. Ale do jasnej cho... nie po to pracuję przez pół roku
    żeby urzędasy pierdziały w stołki.
    Teraz sobie wszyscy gębę wycierają bezpieczeństwem na drogach.
    Gdybym był Tuskiem i przypomniałbym sobie to sławne przedwyborcze
    wystąpienie to zapadłbym się ze wstydu pod ziemię. (czy kto co tam woli)
    Ale tu trzeba by mieć trochę wstydu, honoru, czy jaj (czy kto co tam woli)

  • 25. Data: 2012-12-20 17:52:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jako że niektóre lemingi obrazki olewają a do głowy wchodzi im słowo
    > pisane trzeba cytować, cytować i jeszcze raz cytować "jaśnie nam
    > panującego" :-)

    Lemingi to raczej obrazki łykają, bo z czytaniem kłopot.

  • 26. Data: 2012-12-20 17:55:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2012-12-20 17:52, Cavallino pisze:
    > Lemingi to raczej obrazki łykają, bo z czytaniem kłopot.

    Ale to są lemingi wykształciuchy i to te zdyscyplinowane i chodzące na
    wybory :-)

  • 27. Data: 2012-12-20 17:57:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2012-12-19 18:45, Tomasz Pyra pisze:
    > Tu jeszcze chyba jest formalna przeszkoda - bo operator Viatolla to jakaś
    > zewnętrzna firma, a ITD chyba nie ma możliwości oddelegować na zewnątrz
    > pomiaru prędkości.

    Patrz Pan jaki zbieg okoliczności. W tv podali że już od połowy
    przyszłego roku jak najbardziej.
    I CO? :-)

  • 28. Data: 2012-12-20 19:13:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-12-20 17:57, *z* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Patrz Pan jaki zbieg okoliczności. W tv podali że już od połowy
    > przyszłego roku jak najbardziej.
    > I CO? :-)

    I to, że Twoja TV kłamie - podali, że viatoll udostępni bramownice na
    pomiar odcinkowy?
    Za dużo SMSów czytasz - staraj się je trochę weryfikować, bo z tymi
    lemingami to trochę śmiesznie zaczyna wyglądać...
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 29. Data: 2012-12-20 19:59:17
    Od: Mateusz Bogusz <k...@o...pl>

    _573348832691401_1766454974_n.jpg

    > Stare ale jare, bo juz niedlugo....
    > http://prawo.rp.pl/artykul/757704,962848-Nowy-sposob
    -na-kierowce.html

    Proponuje te 10km krajówką przejechać 150km/h, a przed masztem wysiąść i
    zacząć pchać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2012-12-20 23:01:14
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > I to, że Twoja TV kłamie - podali, że viatoll udostępni bramownice na pomiar
    > odcinkowy?

    Dlaczego nie moglaby udostepnic ?

    sz.