  • 11. Data: 2012-12-19 18:53:16
    Temat: Re: sroda piatkowo
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:kasg1i$8nu$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    -na-kierowce.html

    > Żeby się lemingom utrwaliło:
    >
    > " Polacy mają być kontrolowani w każdym miejscu. Utrudnić ludziom życie
    > do maksimum, a na końcu ich skontrolować wszystkich bez wyjątku. To jest
    > filozofia PiS. Tylko facet który nie ma prawa jazdy, może wydawać
    > pieniądze na fotoradary, a nie na drogi".

    jak to mawiaja starzy apacze - exactly.
    ale jak jacek vicek zydek proponuje 1.5 mld z mandatow to lemingi siedza
    cicho - bo oficjalna propaganda mowi o poprawie bezpieczenstwa na droogach
    ;)

  • 12. Data: 2012-12-19 19:14:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    _573348832691401_1766454974_n.jpg

    > Stare ale jare, bo juz niedlugo....
    > http://prawo.rp.pl/artykul/757704,962848-Nowy-sposob
    -na-kierowce.html

    > sz.
    No to mam pomysł.
    Mam dokładnie 2 auta. Różnią się jedną cyfrą na tablicach.
    Kolor, marka - dokładnie to samo. No to robimy taki mały
    żarcik. Przekładamy table pomiędzy autami i robimy taki
    myk, aby prędkość średnia wyszła powiedzmy - czterocyfrowa :D
    Ciekawe co na to system?
    Jakiś liść na naklejkę się znajdzie.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 13. Data: 2012-12-19 19:53:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2012 19:14:45 +0100, megrims napisał(a):

> [...]
    > żarcik. Przekładamy table pomiędzy autami i robimy taki
    > myk, aby prędkość średnia wyszła powiedzmy - czterocyfrowa :D

    Jak to co?
    Wezwanie do wskazania kierującego, mandat 500zł.
    Jak się nie zgadzasz, to pokażą Ci ważne homologacje urządzeń i doliczą
    koszty sądowe :)

  • 14. Data: 2012-12-19 20:06:59
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

> [...]
    > żarcik. Przekładamy table pomiędzy autami i robimy taki
    > myk, aby prędkość średnia wyszła powiedzmy - czterocyfrowa :D

    A po co przekładamy tablice?

  • 15. Data: 2012-12-19 20:17:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > żarcik. Przekładamy table pomiędzy autami i robimy taki
    > myk, aby prędkość średnia wyszła powiedzmy - czterocyfrowa :D

    Musisz uważać z kolejnością zdarzeń, bo jak czas wyjdzie ujemny, to ITD
    dostanie Nobla za wykazanie możliwości przekroczenia prędkości światła.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2012-12-19 21:10:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-19 19:53, Tomasz Pyra pisze:

    > Jak to co?
    > Wezwanie do wskazania kierującego, mandat 500zł.
    > Jak się nie zgadzasz, to pokażą Ci ważne homologacje urządzeń i doliczą
    > koszty sądowe :)

    No to będę w telewizji. Chociaż połapali by się, że
    mam 2 takie auta i by się wszystko rypło.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 17. Data: 2012-12-19 22:34:26
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    połapią się, i dostaniesz karę za "fałszowanie " tablic.

    > Musisz uważać z kolejnością zdarzeń, bo jak czas wyjdzie ujemny, to ITD
    > dostanie Nobla za wykazanie możliwości przekroczenia prędkości światła.

    1. Co Was obchodzi niedoszły morderca w ...na przykład BMW który
    dostanie mandat na odcinku pomiarowym?
    2. jeśli chcecie aby Panstwo nie wtrącało się w Wasze sprawy, głosujcie
    za tym żeby PAnstwo nie opłacało Wam szpitali, emerytur, rent.... W
    przeciwnym wypadku, o czym pisze za każdym razem, nawet 1promil poprawy
    bezpieczeństwa jest wart każdej inwestycji. KAŻDY Z WAS obciążony
    odpowiedzialnością za ten 1 promil postąpiłby identycznie. To prosta
    matematyka
    ToMasz

  • 18. Data: 2012-12-19 23:18:05
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > 2. jeśli chcecie aby Panstwo nie wtrącało się w Wasze sprawy, głosujcie za tym żeby

    > PAnstwo nie opłacało Wam szpitali, emerytur, rent....

    Albo czegos nie rozumiem, bo moze pozno albo to demagogia. Panstwo marnotrawi i
    kradnie zadluzajac nas na potege a nie inwestuje w bezpieczenstwo doprowadzajac
    jednoczesnie do agonii sluzbe zdrowia i praktycznie pozbywajac nas emerytur (67)
    Co ty myslisz, ze zarobiona kasa idzie na szpitale? To jak z ta skladka rentowa co z
    powrotem podwyzszyli bynajmniej nie na wyplate wiekszych rent :)
    Zysk z prawdziwej poprawy bezpieczenstwa bylby wiekszy niz zarobiona kasa wpuszczona
    worek bez dna.

    sz.

  • 19. Data: 2012-12-20 08:01:26
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-19 22:34, ToMasz pisze:
    > 1. Co Was obchodzi niedoszły morderca w ...na przykład BMW który
    > dostanie mandat na odcinku pomiarowym?

    ale co jedno z drugim ma wspólnego?

    > 2. jeśli chcecie aby Panstwo nie wtrącało się w Wasze sprawy, głosujcie
    > za tym żeby PAnstwo nie opłacało Wam szpitali, emerytur, rent....

    jestem za... bo państwo wpierdala się buciorami w moje życie, choć
    opłacam minimalną miesięczną składkę (1000zł), to nie dostaję w zamian
    nic, do lekarza czekaj miesiąc albo pół roku (więc jak trzeba to idę po
    prostu prywatnie), na emeryturę nie ma co liczyć, jak pracownik idzie na
    chorobowe to ja mu opłacam jego chorobę )mimo że on pewnie 2x więcej
    składek odprowadza niż ja.
    Państwo nie daje mi praktycznie nic. Stworzone jest dla mojego dobra, a
    ja im tego dobra NIE CHCĘ ODDAĆ!

    > przeciwnym wypadku, o czym pisze za każdym razem, nawet 1promil poprawy
    > bezpieczeństwa jest wart każdej inwestycji.

    Dajmy wszędzie ograniczenie do 20km/h, nie przestrzegających karać
    wysokimi mandatami. Dzięki temu zaoszczędzimy na leczeniu na pewno
    więcej niż promil, więc gra warta świeczki

    KAŻDY Z WAS obciążony
    > odpowiedzialnością za ten 1 promil postąpiłby identycznie. To prosta
    > matematyka

    zgadza się, przepierdalamy kasę na prawo i lewo, a jak brakuje to
    ściągamy z ludu...

    Lukasz

  • 20. Data: 2012-12-20 10:33:27
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-12-19 16:06, szufla pisze:

    > PS.
    > http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s
    > komentarzy lepiej tam nie czytac :)

    Pamiętacie może, czy zajmował się główny bohater książki "Rok 1984"?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P