    From: "Papa5merf" <5...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: sprzętowy firewall
    Date: Wed, 10 Mar 2010 17:16:10 +0100

    Órzytkownik "Radosław Sokół" napisał:

    > A jaką chcesz funkcjonalność? W zasadzie każdy router realizu-
    > jący funkcję NAT można już nazwać zaporą sieciową -- a do te-
    > go jeszcze większość ma faktycznie wbudowany mniej lub bar-
    > dziej rozbudowany filtr pakietów.

    wiec rozumiem że sprzętowo takie funkcjie posiada większość routeruf, co do
    funkcjonalności to jeszcze nie wiem, na razie bym przejrzał ofertę i
    zobaczył co jest i w jakiej cenie, ale jak przejrzałem ofertę allegro to
    oczopląsu można dostać, właściwie nie wiadomo co wybrać:O)
    natomiast ważne żeby jego konfiguracja była jakoś sprzętowo zabezpieczona,
    to znaczy żeby jakiś wirus, czy haker nie mógł po włamaniu się zmienić
    ustawień tego sprzętu, czyli np żeby miał jakiś guziczek po kturego
    naciśnięciu dopiero jest możliwość dostępu do ustawień:O)

    zastanowiło mnie coś takiego jak to ze dany router ma w swoich funkcjach
    Podwójny firewall, co to takiego?:O)
    http://www.allegro.pl/item947068427_netgear_dgn3500_
    router_adsl_neostrada_gigabit_usb.html