eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzęgło wentylatoraRe: sprzęgło wentylatora
  • X-Received: by 10.49.95.8 with SMTP id dg8mr78685qeb.24.1385502788715; Tue, 26 Nov
    2013 13:53:08 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.95.8 with SMTP id dg8mr78685qeb.24.1385502788715; Tue, 26 Nov
    2013 13:53:08 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!news-out.read
    news.com!news-xxxfer.readnews.com!209.85.216.87.MISMATCH!dz2no7529500qab.0!news
    -out.google.com!p7ni1495qat.0!nntp.google.com!dz2no7529498qab.0!postnews.google
    .com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 26 Nov 2013 13:53:08 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.173.39.236;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 5.173.39.236
    References: <X...@l...net>
    <X...@l...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: sprzęgło wentylatora
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Tue, 26 Nov 2013 21:53:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2512436
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 21:01:01 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:
    >
    >
    >
    > > Sprz�g�o wiskotyczne wentylatora ch�odnicy.
    >
    > >
    >
    > > Jak sprawdzasz czy jest sprawne? :)
    >
    >
    >
    >
    >
    > acha, jeszcze jedno, jestem ciekaw co daje zastosowanie tego
    >
    > drogiego, cz�sto psuj�cego si� i niepewnego g�wna zamiast
    >
    > wentylatora elektrycznego?
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Piter

    Z tego co pamiętam. Wiatrak w 125p 1300 był na stałe z pompą połączony. W 125p 1500
    zrobili sprzęgło elektromagnetyczne. Powodem było to że wiatrak połączony na stale
    zabiera na mielenie powietrza do 2 koni mechanicznych mocy. Nie ma skąd wziąć w
    samochodzie dwóch kilowatów mocy z prądu do napędu silników elektrycznych studzących
    chłodnicę. Bylem parę razy w takiej sytuacji ze w korku w upal wentylator elektryczny
    się włączył a temperatura dalej rosła. Nie jest to komfortowe uczucie jak wskazówka
    zaczyna wchodzić na czerwone pole a dodatkowe włączenie nagrzewnicy na cały gwizdek
    niewiele daje i szybciej serce stanie niż temperatura spadnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: