eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzęgło wentylatoraRe: sprzęgło wentylatora
  • Data: 2013-11-26 23:15:04
    Temat: Re: sprzęgło wentylatora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 26 Nov 2013 13:53:08 -0800 (PST), k...@g...com
    > Z tego co pamiętam. Wiatrak w 125p 1300 był na stałe z pompą
    > połączony. W 125p 1500 zrobili sprzęgło elektromagnetyczne. Powodem
    > było to że wiatrak połączony na stale zabiera na mielenie powietrza
    > do 2 koni mechanicznych mocy. Nie ma skąd wziąć w samochodzie dwóch
    > kilowatów mocy z prądu do napędu silników elektrycznych studzących
    > chłodnicę.

    W prawie wszystkich pozniejszych samochodach jakos sie elektryczne
    wentylatory pojawily. Pewnie dlatego ze daleko im do dych 2KM, sadzac
    po wielkosci silnika i srednicy kabli.
    I pewnie dlatego ze nie ma jak krecic wiatraka przy silniku ustawionym
    poprzecznie.

    Nie pomylilo ci sie ze fiatem 126 ? Tam wentylator istotnie moze sporo
    mocy pobierac.

    > Bylem parę razy w takiej sytuacji ze w korku w upal
    > wentylator elektryczny się włączył a temperatura dalej rosła. Nie
    > jest to komfortowe uczucie jak wskazówka zaczyna wchodzić na
    > czerwone pole a dodatkowe włączenie nagrzewnicy na cały gwizdek
    > niewiele daje i szybciej serce stanie niż temperatura spadnie.

    Jakies zepsute auto. W normalnym sobie wiatrak radzi, i uruchamia sie
    na krotko.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: