  • 131. Data: 2010-05-03 16:24:53
    Temat: Re: sprzedawane auta.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:
    > Po cholerę cały zespół, jak wystarczy sam licznik podmienić?

    Nie zadziała jesli transmisja jest szyfrowana. Nie pasuja klucze.

  • 132. Data: 2010-05-03 16:34:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    > I jak którykolwiek element padnie to trzeba wymieniać komplet.

    NIE. Ponieważ ASO jest w posiadaniu kluczy szyfrujacych może te dwa
    urządzenia parować. Płacisz za jedno popsute. Złodziej musi płacić za
    dwa (lub więcej) bo kluczy nie posiada.

  • 133. Data: 2010-05-03 16:54:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-03, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie zadziała jesli transmisja jest szyfrowana. Nie pasuja klucze.

    Sam napisałeś, że odczyt nie jest w żaden sposób szyfrowany.

    Krzysiek Kiełćzewski

  • 134. Data: 2010-05-03 17:09:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Znowu to samo co z prezerwatywami. Poniewaz w 0.01% wypadków padnie, to
    > lepiej nic nie robić i montowac liczniki mechaniczne.

    Zacznijmy od tego, ze przebieg nie jest informacja warta takiej ochrony.
    Druga rzecz, ze mozesz zabezpieczyc sobie ten licznik na pierdylion
    sposobow, a bystry kolezka z lutownica i tak ominie to zabezpieczenie w
    prosty sposob :>
    Szkoda tylko, ze taki wielki elektronik ja Ty nie wpadl jeszcze jak
    mozna to prosto obejsc.

    --
    Karolek

  • 135. Data: 2010-05-03 17:25:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-03, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > NIE. Ponieważ ASO jest w posiadaniu kluczy szyfrujacych może te dwa
    > urządzenia parować. Płacisz za jedno popsute. Złodziej musi płacić za
    > dwa (lub więcej) bo kluczy nie posiada.

    Jeśli byle ASO ma te klucze to wyciekną zanim pierwszy samochód zostanie
    odsprzedany.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 136. Data: 2010-05-03 17:33:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 03 May 2010 16:08:40 +0200, J.F. napisał(a):

    > Bo to ze zawartosc jakby w wiekszych kawalkach to nie wiem czy jest
    > jakos istotne - to niekoniecznie sa zmiotki z podlogi.

    Z młynka wyleci to samo. Ale sama segregacja pokazuje co o naszym rynku
    myśli byle producent przypraw. Szwajcar ma być zadowolony, że w środku są
    ładne, duże kawałki do zmielenia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 137. Data: 2010-05-03 17:35:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 03 May 2010 16:06:14 +0200, J.F. napisał(a):

    > Daewoo odkupil wszystkie lanosy "zdrapki", a przynajmniej proponowal.
    > Intel tez mial program zwrotu uszkodzonych Pentium - i one chyba
    > poszly na zlom.
    >
    > IMO to obie firmy glupio zrobily, ale niech tam ..

    Lepsze to niż utrata wizerunku marki. Ale przykładowo Lancia się mocno
    przejechała na takim zwrocie - przez rdzewiejącą Betę wylecieli z rynku w
    UK i popadli w spore tarapaty finansowe...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 138. Data: 2010-05-03 17:38:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 03 May 2010 17:25:00 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Jeśli byle ASO ma te klucze to wyciekną zanim pierwszy samochód zostanie
    > odsprzedany.

    Można pomyśleć o mechaniźmie parowania urządzeń za pomocą kluczy
    jednorazowych, otrzymywanych z centrali (i powiązanych z danym egzemplarzem
    samochodu). To znacznie łatwiej kontrolować i rejestrować.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 139. Data: 2010-05-03 17:56:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 May 2010 17:35:05 +0200, Borys Pogoreło wrote:

    > Lepsze to niż utrata wizerunku marki. Ale przykładowo Lancia się mocno
    >przejechała na takim zwrocie - przez rdzewiejącą Betę wylecieli z rynku w
    >UK i popadli w spore tarapaty finansowe...

    IMO to Daewoo by wiecej zyskalo gdyby sprawe trzymalo cicho za to
    naprawialo za darmo tym klientom u ktorych problem wystapi.

    Przychodzi niezadowolony klient do salonu z pretensjami, uslyszy "alez
    oczywiscie, farba nie powinna odpadac, pomalujemy to jeszcze raz, na
    kiedy chce sie pan umowic" i wychodzi zadowolony. No chyba ze na
    zdrapki mieli juz zapewniony zbyt - moze do jakiejs policji, moze na
    taksowki ?

    Intel sprawy ukryc nie mogl, ale mogl klientom zaoferowac wiecej opcji
    - upuscik jakis, upust przy nastepnym komputerze, wymiana - a na
    oddanych domalowac SX i sprzedac :-)

    J.

  • 140. Data: 2010-05-03 17:58:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 May 2010 17:33:11 +0200, Borys Pogoreło wrote:

    > Z młynka wyleci to samo. Ale sama segregacja pokazuje co o naszym rynku
    >myśli byle producent przypraw. Szwajcar ma być zadowolony, że w środku są
    >ładne, duże kawałki do zmielenia.

    Ale to niekoniecznie tak musialo byc - moze akurat taka dostawa
    przyszla, zbyt rozdrobniona, albo zbyt zmielona.

    A moze glupi Szwajcar faktycznie woli widziec duze ladne krysztaly,
    wiec takie dostaje, mimo ze ten plastikowy mlynek sobie z nimi nie
    radzi :-)

    J.