  • Data: 2010-05-01 14:12:30
    Temat: Re: sprzedawane auta.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Rędziak wrote:

    > Opowiedz o tym.

    Wlasnie powiedziałem.

    > W lotnictwie zaś wciąż korzysta się z AM, a elektrownie atomowe
    > mają sterowanie oparte o automatykę analogową. I wbrew pozorom w
    > tym szaleństwie jest metoda (co daje nadmiar elektroniki można
    > było zobaczyć na przykładzie niektórych, głupiejących Mietków
    > czy BMW).

    Ba, niektórzy używają koni pociągowych i bryczek, a sam osobiscie
    niedawno wybrałem się bez samochodu do sklepu. I czego to dowodzi? Że
    powinnismy kupować konie?

    W samochodzie masz kilkanascie komputerów. Komunikują się ze sobą. Żeby
    to robiły bezpiecznie nic nie jest dodatkowo wymagane. Poza chęciami
    producenta.