  • Data: 2010-02-09 20:22:14
    Temat: Re: [sprzedam] EF 70-200 L f4
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-09 20:16:31 +0100, "Quent" <x...@x...com> said:

    > Ja jestem już po prostu zmęczony lustrem i tymi wszystkimi tobołami.
    > Czasem oczywiście jest praca i trafiają się zlecenia bardziej "na lustro" i
    > wtedy owszem pakuję torby do bagażnika i jazda.
    > Większość zdjęć jednak ostatnimi czasy robię "dla przyjemności", chcę mieć
    > aparat zawsze przy sobie nie wyglądając jednak jak camel.
    > Coś jak ostatnia reklama Pen-a z Kevin-em Spacey-em tyle, że akurat Pen mi
    > nie leży jakoś

    Doskonale to rozumiem, bo sam miałem dokładnie to samo. I po latach
    życia z wadami kompaktów, niestety wracam do lustra, ale już z bardziej
    minimalistycznym podejściem - z przedłożeniem wagi i zakresu obiektywów
    nad MTFami czy jasnością.
    Z kompaktów rozważ zamiast G11 mnijeszego braciszka S90. Niby G to
    kompakt, ale do noszenia zawsze przy sobie jednak za duży.

    de Fresz