  • Data: 2010-03-02 19:58:35
    Temat: Re: sprzedalem samochod...
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na odpicowaniu wrakow mozna najwiecej zarobic... nie ma sie co oszukiwac.
    > Ja tez moj najnowszy nabytek kupilem za grosze i teraz sam go picuje.
    > Cena rynkowa ok 7k zl, ja kupilem za 1,8k zl naprawilem za 0,2k zl na
    > tyle zeby jezdzil, jakbym byl handlarzem to wypastowalbym plakiem silnik
    > i wnetrze i pogonil jako od pierwszego wlasciciela,

    zdradz wiec tajemnice jak można za grosze odpicować auto bo moi
    klienci zwykle chcą jechać na serwis, lakier oglądają przez lupe z
    dwoma specami, jazda testowa coraz czesciej trwa 20 i wiecej minut po
    rozmaitych dziurach i innych takich. Więc jak za powiedzmy 500zl mam
    ukryć to że auto ma wybite zawieszenie, silnik chodzi jak w traktorze.
    I jak pomalować sprayem (bo chyba niczym innym nie pomaluje za stowke
    polowy auta) tak żeby nikt nie zauwazyl że auto nie jest w
    oryyyyginale. Dlatego o wiele bardziej wole przepłacić za dobrą fure z
    małą wada ktorą usunę i potem wiecej żądać przy sprzedaży.
    Nie wiem jakie masz wyobrażenie o wspolczesnych kupcach aut używanych
    ale zanim wyciągną portfel to auto przerzucają do góry nogami ze dwa
    razy.
    Troche mnie wkurza że ludzie w 12letnim golfie oczekują fabrycznego
    lakieru na 100% elementów i przebiegu w granicach 120tyś. Ale tego u
    Polaka sie juz nie zmieni. Ostatnio mialem fabie z gazem 9letnią i
    ludzie są zszokowani że ma przejechane 150tyś. Kurde to ile ma miec
    przejechane takie auto do tego z instalacją gazową ?? W Golfach
    dopuszczają juz nawet przebiegi do 200tyś bez omdlenia na tą
    informacje :)