  • Data: 2010-03-02 18:15:22
    Temat: Re: sprzedalem samochod...
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BearBag pisze:

    > tak tak bo wszyscy handlarze to diabły wcielone i kupują tylko i
    > wyłącznie wraki żeby potem mieć dużo problemów i reklamacji. Od tak po
    > prostu lubią robić ludziom na złość i paprają się w gównie. Zdradzę ci
    > sekret - z gówna nie ma pieniędzy.

    Na odpicowaniu wrakow mozna najwiecej zarobic... nie ma sie co oszukiwac.
    Ja tez moj najnowszy nabytek kupilem za grosze i teraz sam go picuje.
    Cena rynkowa ok 7k zl, ja kupilem za 1,8k zl naprawilem za 0,2k zl na
    tyle zeby jezdzil, jakbym byl handlarzem to wypastowalbym plakiem silnik
    i wnetrze i pogonil jako od pierwszego wlasciciela, bo zreszta jest od
    pierwszego, a przebieg w sumie tez prawdziwy (100kkm). Tylko, ze tak
    naprawde to trzeba w niego wlozyc ciut wiecej.

    > Powodzenia w kupowaniu auta od pierwszego wlasciciela, dziadka
    > koniecznie z rocznika przed 1950.

    Nigdy tak nie szukalem auta.
    Predzej bys trafil jakbys napisal, ze mam niebywale szczescie do
    samochodow ;>

    --
    Karolek