-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!eternal-september.org!
feeder3.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sprężyny przednie ściśnięte
Date: Tue, 10 Dec 2024 19:16:37 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 33
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1> <vj9vdv$582$1@news.chmurka.net>
Reply-To: e...@f...pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 10 Dec 2024 19:17:06 +0100 (CET)
Injection-Info: dont-email.me; posting-host="a54132b2bd5446d25ec24bf692d57e9a";
logging-data="1142621";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18Kd0qo9KSxtNu0JKzlKaJxdczz1M9JceQ="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:rCrdMS/Vv0P4wMmIidMjlruixS8=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2726921
[ ukryj nagłówki ]in <news:vj9vdv$582$1@news.chmurka.net>
user Janusz pisze tak:
>> W polskim samochodzie mam sprężyny przednie gigantycznie
>> ściśnięte. Aż się pytałem znajomego mechanika czy tak ma być?
>> kiedy wymieniałem pękniętą i nie mogłem ścisnąć żeby załapać
>> nakrętką tłoczysko.
> I prawidłowo, do tego są specjalne ściski, nimi ściąga sie
> sprężynę i dopiero odkręca nakrętkę z amorka.
Nie rozumiesz co piszę? Dociągam ściągacze, zwoje są co 2cm a tłoczyska
dalej nie można uchwycić. Wyglądało to przerażająco.
>> To po chu ta spręzyna tam jest skoro już tyle jej długości
>> zostało zmarnowane na włożenie jej w zawieszenie? Chyba od tego
>> mocnego ściśniecia tak czesto pękają.
> Nic nie jest zmarnowane, musi być napięta bo inaczej byś na małej
> dziurze dobijał do końca zawieszenia czyli do klocka. Przecież
> teraz jak auto stoi to amorek nie jest na max wyciągnięty tylko w
> położeniu około środkowym, czyli sprężyna równoważy ciężar auta.
A czyli na za słabo zgniecionej ruch powrotny rozrywałby amortyzator.
--
Piter
#ZawszeGratem
jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.24 19:38 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security