-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: sprawdzać bilingi
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@l...net>
<n1l16m$t81$1@node2.news.atman.pl>
<563e0a0f$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
<563e1787$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<n1l9fa$ukk$1@mx1.internetia.pl>
<563e80b3$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
<n1ommm$d10$1$opajak@news.chmurka.net>
<563fe779$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
<n1pd0h$228$1@node2.news.atman.pl>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Mon, 9 Nov 2015 13:27:08 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:41.0) Gecko/20100101 Firefox/41.0
SeaMonkey/2.38
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <n1pd0h$228$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <5640911d$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 095160179106.slubice.vectranet.pl
X-Trace: 1447072029 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 641 95.160.179.106:33719
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571962
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-11-09 o 07:04, Shrek pisze:
> Śmiem twierdzić, że takich przypadków jest skrajnie mało. To znaczy, że
> jeśli ktoś zabija pieszego na przejściu to zwykle nie z powodu tego, że
> jechał 10 czy nawet 20 km/h na strzałce.
No ale chodzi nie tylko o to żeby nie zabić ale w ogóle nie powodować
obrażeń.
> A przecież już nie koloryzujmy.
> Jak ma skręcić o 90 stopni "w miejscu" to przecież nie zapierdalał.
A to już zależy od konstrukcji skrzyżowania, czasem od przejścia do
samego skrętu jest kila czy kilkanaście metrów. Wielu kierowców dopiero
tam zwalnia żeby skręcić.
> BTW - przecież od skręcania na zielonej strzałce niebezpieczniejsze jest
> skręcanie na zielonym, a tam nikt zatrzymania nie wymaga.
No ale wtedy pieszy nie ma zielonego światła na przejściu i jest
mniejsze ryzyko że wpakuje się pod maskę.
>> A tak sprawa jest jasna, trzeba zawsze się
>> zatrzymać i ruszyć ponownie.
>
> Z tym, że trochę bez sensu.
No ale co w tym bezsensownego? Gdyby dano w przepisach prawo wybory, to
nikt by się nigdy nie zatrzymywał i w efekcie pieszy, który powinien
mieć pierwszeństwo na takim przejściu grałby w ruletkę.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.15 14:45 Shrek
- 09.11.15 16:18 masti
- 09.11.15 17:01 SW3
- 09.11.15 19:18 Shrek
- 09.11.15 19:54 Pawel \"O'Pajak\
- 09.11.15 20:11 Pawel \"O'Pajak\
- 09.11.15 20:37 re
- 10.11.15 14:56 Pawel \"O'Pajak\
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=