  • Data: 2016-01-30 13:21:03
    Temat: Re: (spory OT) Słucham właśnie Hejnału na Jedynce PR...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:56ac8fb3$0$690$65785112@news.neostrada.pl...

    > A, przepraszam, jeszcze mi się przypomniało.
    >
    > Tak ze 12 kamer stereoskopowych (w tym jedna na końcu trąbki, a druga na
    > czole hejnalisty, trzecia wewnątrz dzwonu) i drugi realizator, tym razem
    > wideo, co najmniej 2160p :)

    A po co??
    Ja nie chcę przekazu z tingeltangla liczyć włosy na kapsku. Chcę poprawy
    jakości, bez oczywiście psucia przekazu.
    A jak to zrobić, to nie ja się będę martwić, jak ustalą, że dla realizacji
    tego będą w Moskwie liczyć elektrony, to proszę bardzo, byle cel osiągnąć,
    przecież nie zamierzamy nikogo krzywdzić.
    I nie chcę ani zmiany dźwięku trąbki, ani skrzypienia i dzwonienia dzwonu,
    tylko ograniczenia świdrującego ucho szumu. TYLKO.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.