    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: (spory OT) Słucham właśnie Hejnału na Jedynce PR...
    Date: Fri, 29 Jan 2016 18:05:05 +0100

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    news:n8g1kb$ek1$1@node1.news.atman.pl...
    > Z resztą ze wzrostem jakości hejnał stracił by swój "klimat" i nie wiadomo
    > czy by się przyjął.

    Wiatr byłby nawet dobry. A przycięta pasmowo góra uwydatniła by tuptanie
    trębacza, to chyba nie takie złe? Można by na próbę zrobić, niech ludzie
    głosują. Wprowadzić trochę na zasadzie ślepiej próby, by ludzie np. notowali
    którego dnia lepiej, którego gorzej, ale przez 2 różne dni było by tak samo,
    wyniki opracować i niech będzie, jak ludzie zagłosują. Bo gołe trąbienie,
    zupełnie bez tła otoczenia rzeczywiście by było głupie. Ale ja tak słyszę
    wręcz syk, może się wsłucham i usłyszy się rynek, przycięcie szumu mogło by
    i to wyjąć z szumu, a i tupanie butów nie było by szumem tak zagłuszane.
    Mnie się wydaje, że kiedyś bam bam byl głosniej słyszalny, więc coś było
    zrobione, zmienione, a teraz tak mi jakoś cicho brzmi... OK, posłucham
    jeszcze raz przez 2-3 dni i może stwierdzę coś więcej, niż teraz.
    Najważniejsze, by przekaz był na żywo.

    --
    program hejnał;
    begin