    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: (spory OT) Słucham właśnie Hejnału na Jedynce PR...
    Date: Fri, 29 Jan 2016 17:41:42 +0100

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    news:op.yby2ylvmctg864@hopeit.linksys...
    W dniu 28.01.2016 o 19:47 ACMM-033 <v...@i...pl> pisze:

    > Litości, to ma być transmisja a nie dźwiękowy photoshop!
    > Najpierw się cieszysz, że wrócili do tradycji i transmitują całość a zaraz
    > potem proponujesz takie coś :-/

    Ciesząc się np. że mogę obejrzeć zdjęcie "czegoś", wolałbym obejrzeć je
    sfocone aparatem minimalnej choćby jakości, a nie kalkulatorem, czy
    patelnią...
    Przecież można to poprawić bez psucia tradycji!
    Podrzuciłem np. że im bardziej wzrośnie wzmocnienie z ARW, tym bardziej
    można przytłumić górę pasma. Tuptanie trębacza nadal będzie, a uszy
    odpoczną.
    Dodatkowo jeszcze, opóźniłbym przekaz na odpowiednio dobrany czas, nieco
    większy od zadziałania automatyki po to, aby początek pierwszego dźwięku był
    przekazany już po ograniczeniu wzmocnienia, aby uniknąć uderzenia dźwięku,
    zanim ARW skręci wzmocnienie, to nie organy Hammonda, gdzie takie uderzenie
    stanowi istotę instrumentu.

    No, nurtuje mnie to, może napiszę do Radia? Najpierw "prześpię się z tym" i
    zdecyduję. Ja naprawdę chcę dobrze.

    --
    12