  • Data: 2016-01-28 20:41:51
    Temat: Re: (spory OT) Słucham właśnie Hejnału na Jedynce PR...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:56a9d26d$0$683$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie jako sam utwor, ale wlasnie w calosci - ze krakowski, moze ze
    > skrzypiace buty itp.

    To nie wiem, pierdnięcie dodadzą, albo gruchanie gołębi, cokolwiek

    > Ale to jeszcze wypadaloby udowodnic przed sadem :-)

    Hepi bersdej tu ju... :)

    > Krakow by nie poszedl, ale zamawiajacym byloby Polskie Radio ...

    Tylko jeszcze, czy ludziom by się to spodobało?
    A Kraków by to załatwił "po włosku"... coś jak strajk włoski znaczy się,
    bywały już różne akcje, że szybko wracano do poprzedniej wersji...
    Np. trębacz zacząłby fałszować - albo zrobią to tak, żeby było choć trochę
    po myśli Krakowa, albo trębacze będą fałszować, albo zmienią gamę,
    taktowanie, frazowanie, czy co tam jeszcze...
    Najważniejsze, aby jedni nie robili tego na siłę przeciw drugim, to nie jęki
    Bibera, tylko ponadpółmilenijna tradycja, a w PR za rok stuknie 90 lat.
    No chyba, że nienajwyższa jakość przekazu też należy do tradycji... a to co
    innego, wycofuję pytanie.

    --
    SP9