  • Data: 2024-06-22 01:26:17
    Temat: Re: spoothing?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2024 o 20:18, Animka pisze:

    > Niech to szlag trafi :-)

    Proponuję zapisać się do jakiegoś komendanta policji, żeby zgłosić
    sprawę, bo zwykli policjanci nic nie załatwią, tylko zaszkodzą i nie
    wiadomo czy ktoryś z nich nie jest w tej szajce.
    Poza tym dla świętego spokoju wyrzucić kartę SIM i kupić nową oraz
    powiadomić swoich, zmienić numer telefonu w Banku i tam, gdzie aktualny
    telefon musi być podany.

    --
    animka