  • 11. Data: 2009-11-10 21:22:04
    Temat: Re: splitter clone+ - porażka
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    źle zaprogramowałeś albo ma jakiąś wadę. Idź do sprrzedawcy i zażądaj
    aby sprawdził go na pvr przy Tobie. Wtedy rozwiejesz swoje
    wątpliwości. I nie odradza się od razu sprzętu, który nie działa u

    ciach

    No wlasnie tak zrobilem testowalismy 2 rozne zestawy na 2 roznych pvr i nie
    dziala w ogole oddali kase bez szemrania
    dlatego odradzam bo wiem, ze nie dziala

    pozdrawiam

    Maciek

  • 12. Data: 2009-11-12 08:53:09
    Od: Magotim <t...@g...pl>

    On 10 Lis, 22:22, "DeSola" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > No wlasnie tak zrobilem testowalismy 2 rozne zestawy na 2 roznych pvr i nie
    > dziala w ogole oddali kase bez szemrania

    Wiesz co to wszystko co piszesz brzmi raczej jakbys byl pracownikiem
    lub wlascicielem jakiejs innej firmy konkurencyjnej do tych urzadzen.
    Mysle ze nikt przy zdrowych zmyslach nie uwierzy w to ze 2 zestawy nie
    dzialaly na 2 roznych pvr. to jakas czysta prowokacja. Pewnie jakby
    ktos Tobie napisal zebys poszedl jeszcze raz wymienic to bys napisal
    ze byles i trzeci komplet znow nie dziala. Moim zdaniem jestes
    oszustem pracujacym w jakiejs konkurencyjnej firmie i nie mozesz sie
    pogodzic z tym ze ta firma ktora produkuje te nowe splittery robi to
    lepiej od was. Wstyd i do tego jeszcze wypisujesz takie bzdury na
    forum wprowadzajac w blad ludzi ktorzy uwazaja fora za miejsce
    rzetelnych informacji. Napisze jeszcze raz do wszystkich NA MOIM PVR
    DZIALA BEZ ZARZUTU !!!

  • 13. Data: 2009-11-12 12:24:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 00:53:09 -0800 (PST), Magotim napisał(a):

    > Wiesz co to wszystko co piszesz brzmi raczej jakbys byl pracownikiem
    > lub wlascicielem jakiejs innej firmy konkurencyjnej do tych urzadzen.

    Jest tylko jeden problem:
    DeSola pisuje na różne grupy od kilku miesięcy i zazwyczaj pisuje z
    sensem.
    Natomiast Ty nagle pojawiłeś się na newsach niczym królik wyciągnięty
    przez iluzjonistę z kapelusza i od razu zarzucasz mu nierzetelność.
    Dla mnie (i sądzę, że dla innych również) DeSola jest znacznie bardziej
    wiarygodny, niż Ty.

    > Mysle ze nikt przy zdrowych zmyslach nie uwierzy w to ze 2 zestawy nie
    > dzialaly na 2 roznych pvr. to jakas czysta prowokacja.

    A dla mnie jest to bardzo prawdopodobne.
    Kiedyś też kupiłem splitter, który u mnie nie chciał działać, chociaż
    sprzedawca też odsądzał mnie od czci i wiary, oraz twierdził, że
    splitter MUSI działać.
    Kiedy oznajmiłem mu, że odsyłam splitter z powrotem, to przysłał mi
    upgrade softu i na nowym sofcie splitter natychmiast ruszył od
    pierwszego włożenia do slotu.
    Z kolei ten sam splitter później przestał działać po zmianie dekodera.
    Na szczęście okazało się, że to tylko jakiś problem z kontaktowaniem
    płytki splittera w dekoderze i po włożeniu płytki nieco ukośnie,
    wszystko poprawnie działa.
    Więc zamiast prowadzić tutaj flejma, weź się lepiej za poprawianie tego
    splittera :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2009-11-12 15:56:34
    Od: Magotim <t...@g...pl>

    > Więc zamiast prowadzić tutaj flejma, weź się lepiej za poprawianie tego
    > splittera :)

    Ale co mam poprawiać przecież napisałem że u mnie Clone+ działa na PVR
    i nic nie muszę poprawiać. A poza tym widzę że pana który negatywnie
    się wypowiedział traktujecie tu jako najbardziej rzetelne źródło
    informacji. Nie chce mi się dalej prowadzić tej jałowej dyskusji.
    Wszedłem na forum chciałem poradzić i napisać swoje spostrzeżenia ale
    niestety ciężko się tu wypowiedzieć. Na koniec jeszcze raz polecam
    gorąco wszystkim nowy splitter clone+ ponieważ mi działa doskonale.
    Pozdrawiam i przepraszam Panów DeSola i Chris nie chciałem nikogo
    urazić.

  • 15. Data: 2009-11-12 18:20:27
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    >Pozdrawiam i przepraszam Panów DeSola i Chris nie chciałem nikogo
    >urazić.

    Spoko nie ma sprawy, naprawdę nie wiem czemu tak jest że mi nie działa (może
    w sklepie mieli jakies wadliwe sztuki) , ale u mnie nie hulało mimo prób ze
    sprzedawcą który też wymiękł, bo był pewny swego, jest tak jakby prąd nie
    dochodził do karty. Ta sama karta po wsadzeniu w fergusona od razu się
    zapalała i działała tylko z pvr nie chciało chodzić - nie mam się z czego
    cieszyć bo się napaliłem na ten sprzęt i teraz jestem w kropce (drugi abo?)
    Sprzedawać splitterów na razie nie zamierzam =)

    pozdrawiam
    M.

  • 16. Data: 2009-11-12 22:39:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 07:56:34 -0800 (PST), Magotim napisał(a):

> [...]
    > informacji. Nie chce mi się dalej prowadzić tej jałowej dyskusji.
    > Wszedłem na forum chciałem poradzić i napisać swoje spostrzeżenia ale

    Po pierwsze, to nie jest forum, tylko grupa dyskusyjna, tzw. usenet.
    Po drugie, nikt Ci tutaj nie zabrania wyrażania swoich opinii. Jedyny
    wymóg to taki, żeby te swoje opinie w rozsądny sposób uzasadnić, a nie
    rzucać tylko bezpodstawnymi oskarżeniami.
    A poza tym, to bardzo dobrze że tutaj umieściłeś swoje uwagi, gdyż o
    sile usenetu stanowi wielość wyrażanych tutaj poglądów.
    Twoje posty są dowodem, że splitter clone+ wcale nie jest całkowitą
    paścią i że u niektórych może działać idealnie, natomiast posty DeSoli
    stanowią cenne ostrzeżenie dla kupujących, przed nadmiernym zaufaniem do
    tego, co mówią sprzedawcy.

    > Pozdrawiam i przepraszam Panów DeSola i Chris nie chciałem nikogo
    > urazić.

    Mnie przepraszać nie musisz, bo mnie nie obraziłeś.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2009-11-13 09:29:43
    Od: Magotim <t...@g...pl>

    > Twoje posty są dowodem, że splitter clone+ wcale nie jest całkowitą
    > paścią i że u niektórych może działać idealnie,

    No właśnie dlatego zapewne sam przyznasz że tytuł tej grupy
    dyskusyjnej powinien nosić nazwę np. "Splitter Clone+ wrażenia" albo
    "splitter Clone+ działanie" lub coś innego (neutralnego) w tym stylu a
    nie od razu że to niewypał. Pewnie sam Pan DeSola przyzna mi racje że
    tytuł tej grupy dyskusyjnej jest zbyt ostry i że raczej zniechęca
    innych do dyskusji i coś im sugeruje. Ale to oczywiście moje
    spostrzeżenia. Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2009-11-13 10:55:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Magotim" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >dyskusyjnej powinien nosić nazwę np. "Splitter Clone+ wrażenia" albo
    >"splitter Clone+ działanie" lub coś innego (neutralnego) w tym stylu

    Nudny jesteś.
    Ja Ci się krytyka sprzęty, który produkujesz/sprzedajesz nie podoba, to go
    popraw, tak żeby nie było powodów do niej.
    Na razie jesteś 100 razy mniej wiarygodny niż osoba która skrytykowała to co
    jej nie działa.
    I większą ilością gadania tylko sprawę pogarszasz.

  • 19. Data: 2009-11-13 11:24:00
    Od: Magotim <t...@g...pl>

> [...]
    > jej nie działa.
    > I większą ilością gadania tylko sprawę pogarszasz.

    Może i jestem 100 razy mniej wiarygodny, ale zauważam że taka grupa
    nie jest otwarta na pozytywne opinie do tego spliterka. A jedyne co
    produkuje to SIEBIE niepotrzebnie tutaj. Mam nadzieję również, że
    znajdzie się osoba, która poprze też moje spostrzeżenia co do tego
    urządzenia. Wszystko w temacie. Pozdro

  • 20. Data: 2009-11-13 11:33:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Magotim" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    >Może i jestem 100 razy mniej wiarygodny, ale zauważam że taka grupa
    >nie jest otwarta na pozytywne opinie do tego spliterka.

    Wiesz chociaż co to jest grupa dyskusyjna?
    Bo bredzisz całkowicie.