    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: splitter clone+ - porażka
    Date: Thu, 12 Nov 2009 23:39:26 +0100

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 07:56:34 -0800 (PST), Magotim napisał(a):

    > A poza tym widzę że pana który negatywnie
    > się wypowiedział traktujecie tu jako najbardziej rzetelne źródło
    > informacji. Nie chce mi się dalej prowadzić tej jałowej dyskusji.
    > Wszedłem na forum chciałem poradzić i napisać swoje spostrzeżenia ale
    > niestety ciężko się tu wypowiedzieć.

    Po pierwsze, to nie jest forum, tylko grupa dyskusyjna, tzw. usenet.
    Po drugie, nikt Ci tutaj nie zabrania wyrażania swoich opinii. Jedyny
    wymóg to taki, żeby te swoje opinie w rozsądny sposób uzasadnić, a nie
    rzucać tylko bezpodstawnymi oskarżeniami.
    A poza tym, to bardzo dobrze że tutaj umieściłeś swoje uwagi, gdyż o
    sile usenetu stanowi wielość wyrażanych tutaj poglądów.
    Twoje posty są dowodem, że splitter clone+ wcale nie jest całkowitą
    paścią i że u niektórych może działać idealnie, natomiast posty DeSoli
    stanowią cenne ostrzeżenie dla kupujących, przed nadmiernym zaufaniem do
    tego, co mówią sprzedawcy.

    > Pozdrawiam i przepraszam Panów DeSola i Chris nie chciałem nikogo
    > urazić.

    Mnie przepraszać nie musisz, bo mnie nie obraziłeś.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof