  • Data: 2009-11-12 15:56:34
    Temat: Re: splitter clone+ - porażka
    Od: Magotim <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc zamiast prowadzić tutaj flejma, weź się lepiej za poprawianie tego
    > splittera :)

    Ale co mam poprawiać przecież napisałem że u mnie Clone+ działa na PVR
    i nic nie muszę poprawiać. A poza tym widzę że pana który negatywnie
    się wypowiedział traktujecie tu jako najbardziej rzetelne źródło
    informacji. Nie chce mi się dalej prowadzić tej jałowej dyskusji.
    Wszedłem na forum chciałem poradzić i napisać swoje spostrzeżenia ale
    niestety ciężko się tu wypowiedzieć. Na koniec jeszcze raz polecam
    gorąco wszystkim nowy splitter clone+ ponieważ mi działa doskonale.
    Pozdrawiam i przepraszam Panów DeSola i Chris nie chciałem nikogo
    urazić.