  • Data: 2009-11-12 12:24:49
    Temat: Re: splitter clone+ - porażka
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 00:53:09 -0800 (PST), Magotim napisał(a):

    > Wiesz co to wszystko co piszesz brzmi raczej jakbys byl pracownikiem
    > lub wlascicielem jakiejs innej firmy konkurencyjnej do tych urzadzen.

    Jest tylko jeden problem:
    DeSola pisuje na różne grupy od kilku miesięcy i zazwyczaj pisuje z
    sensem.
    Natomiast Ty nagle pojawiłeś się na newsach niczym królik wyciągnięty
    przez iluzjonistę z kapelusza i od razu zarzucasz mu nierzetelność.
    Dla mnie (i sądzę, że dla innych również) DeSola jest znacznie bardziej
    wiarygodny, niż Ty.

    > Mysle ze nikt przy zdrowych zmyslach nie uwierzy w to ze 2 zestawy nie
    > dzialaly na 2 roznych pvr. to jakas czysta prowokacja.

    A dla mnie jest to bardzo prawdopodobne.
    Kiedyś też kupiłem splitter, który u mnie nie chciał działać, chociaż
    sprzedawca też odsądzał mnie od czci i wiary, oraz twierdził, że
    splitter MUSI działać.
    Kiedy oznajmiłem mu, że odsyłam splitter z powrotem, to przysłał mi
    upgrade softu i na nowym sofcie splitter natychmiast ruszył od
    pierwszego włożenia do slotu.
    Z kolei ten sam splitter później przestał działać po zmianie dekodera.
    Na szczęście okazało się, że to tylko jakiś problem z kontaktowaniem
    płytki splittera w dekoderze i po włożeniu płytki nieco ukośnie,
    wszystko poprawnie działa.
    Więc zamiast prowadzić tutaj flejma, weź się lepiej za poprawianie tego
    splittera :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof