  • Data: 2009-11-13 09:29:43
    Temat: Re: splitter clone+ - porażka
    Od: Magotim <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoje posty są dowodem, że splitter clone+ wcale nie jest całkowitą
    > paścią i że u niektórych może działać idealnie,

    No właśnie dlatego zapewne sam przyznasz że tytuł tej grupy
    dyskusyjnej powinien nosić nazwę np. "Splitter Clone+ wrażenia" albo
    "splitter Clone+ działanie" lub coś innego (neutralnego) w tym stylu a
    nie od razu że to niewypał. Pewnie sam Pan DeSola przyzna mi racje że
    tytuł tej grupy dyskusyjnej jest zbyt ostry i że raczej zniechęca
    innych do dyskusji i coś im sugeruje. Ale to oczywiście moje
    spostrzeżenia. Pozdrawiam.