  • Data: 2013-02-08 23:16:48
    Temat: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to jest właściwa metoda.

    Bo ponieważ? Wiesz, ja czekam aż kiedykolwiek przedstawisz swą
    opinię w wielu kwestiach, a nie tylko będziesz się bawił w
    analizę opinii innych ludzi.

    > Jeśli środki technicne na to pozwalają, to dlaczego NIE
    > wykluczać tych przypadków wątpliwych, w których choćby
    > tylko 0,1% obwinień stanowi obwinienia niesłuszne?

    Jeżeli pozwalają i są ekonomicznie uzasadnione? Jeżeli kiedykolwiek
    miałeś kontakt z naukami ścisłymi (o ekonomii nie wspomnę), to
    powinieneś wiedzieć, że występuje nawet coś takiego, jak "niepewność
    pomiaru". Próba zejścia poniżej pewnego poziomu jest możliwa, ale
    zazwyczaj w takich kwestiach nie ma uzasadnienia.

    > Sam odpowiedziałeś - policjant+kamera :>

    Do czego się odnosiłeś to jeszcze pamiętasz? Strzelasz na oślep.