    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: spłaty należności mandatowych- ciśnienie Wojewody
    Date: Wed, 6 Feb 2013 09:25:49 +0100
    <ket18l$e2n$1@node2.news.atman.pl> <ket1r0$4bl$1@news.task.gda.pl>
    <ket3n2$ghq$1@node2.news.atman.pl>

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 09:19:46 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Skoro w takich słowach - ok. Może byś je w takim razie nauczył
    > odwagi obywatelskiej, uczciwości i ponoszenia konsekwencji własnych
    > czynów.

    Tak wyjeżdzasz z tym prawem, które należy przestrzegać. Doucz się, że prawo
    dopuszcza np. kłamanie w swojej obronie, tak jak zakłada że winę należy
    udowodnić.

    Złamałem przepisy, pojechałem za szybko - bardzo proszę o dowód. Dostanę do
    łapy - płacę bez gadania.

    Natomiast na to, że ktoś gdzieś mi zrobił jakieś zdjęcie i go nie obejrzę,
    a jeszcze wzywa do wskazywania osób - daj spokój.
    --
    Franc