  • Data: 2009-02-14 16:48:51
    Temat: Re: speedtest.net i moje spostrzezenia
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > inne miasta podobnie. Czy to nie jest jawne oszukiwanie ludzi?
    >
    > Moze jakis duzy operator podjalby sie wystawienia lacza na takie testy dla
    > speedtestu aby wyniki byly wiarygodne ?

    zastanawiałem sie kiedyś kto może być serwerem w speedteście i w
    regulaminie ich na stronie jest, że trzeba mieć łacze do internetu
    minimum gigabitowe (nie było chyba mowy ile musi być wolnego :)

    niemniej w Polsce na łączach gts/exatel spokojnie miałem kilka razy
    licznik przekręcony. Głównie testowałem na Bydgoszcz, Lublin, Warszawa,
    Wrocław.

    wojtek