  • Data: 2009-02-15 12:12:26
    Temat: Re: speedtest.net i moje spostrzezenia
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no w tym, ze ten dziwny flash zajmuje mi procesor i pomimo, ze mialem z 50
    > mega wolnego pasma to z trudem pokazywal mi wiecej niz 10. Jak tylko
    > powylaczalem wszystkie inne aplikacje ze starczylo procesoroa dla flasha
    > wiecej to i wynik skoczyl.

    Wylaczenie gownianego systemu antyvirus/firewall powoduje skok wyniku
    (zwlaszcza uploadu testowanego) o 100-150%. Piszac o "gownianym" mam na
    mysli np wszelakie NIS od 2003 do najnowszych. NOD juz np nie robi takich
    jaj.
    Problem "niewiarygodnosci" testu to raczej sprawa lokalna - Twojej maszyny.

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com